PracaGrupypl.praca.szukana › Przyjme zlecenia na wykonanie instalacji niskonapięciowych - Kraków i okolice

  • 1. Data: 2006-07-14 07:53:56
    Temat: Przyjme zlecenia na wykonanie instalacji niskonapięciowych - Kraków i okolice
    Od: "Krzysiek" <k...@o...pl>

    Witam.

    Mam 27 lat i szukam zleceń. Mam zarejestrowaną działalność gospodarcza.

    Doświadczenie 7 lat w:
    - serwis kmputerów
    - Instalacje komputerowe i telefoniczne (okablowanie strukturalne,
    światłowody, duże i rozbudowane sieci)
    - TV Przemysłowa
    - Alarmy Firm Satel
    - Instalacje pożarowe (samo okablowanie zez programowania)
    - Kontrola dostępu i Rejestracja czasu pracy.
    - Samodzielnie wykonyałem większośc zlceń.

    Więcej na e-mail k...@i...pl

    Pozdrawiam
    Krzysiek