PracaGrupypl.praca.szukana › Przedstawiciel Handlowy

  • 1. Data: 2004-07-07 08:56:58
    Temat: Przedstawiciel Handlowy
    Od: "P.D." <i...@q...pl>

    Szukam pracy jako Przedstawiciel Handlowy.

    Preferowane przeze mnie miejsca pracy to:
    - Warszawa
    - Katowice

    MOJE ZALETY:
    - łatwo nawiązuję kontakt (*) (nie sprawiają mi problemu rozmowy z
    osobami na wysokich stanowiskach)
    - umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem
    - jestem przekonywujący - nie mam problemów z przekonaniem osób do danej
    usługi, produktu - oczywiście w ramach rozsądku
    - wiem jak korzystać z oprogramowania klasy CRM
    - punktualność (nigdy nie spóźniam się, ani nie przychodzę za wcześnie)
    - potrafię szybko się uczyć (szybko przyswajam sobie informacje i
    potrafię je wykorzystać - oczywiście w ramach rozsądku)
    - potrafię biegle korzystać z komputera (Windows, Linux, MS Office, Open
    Office)
    - pracuję szablonowo (szukam najlepszego, najbardziej efektywnego
    szablonu pracy, a potem trzymam się go i doskonalę)
    - znam podstawy NLP (i z powodzeniem potrafię używać technik NLP)
    - zawsze docieram do odpowiednich osób

    * na rozmowie kwalifikacyjnej, będę mógł pochwalić się zdobytymi
    kontaktami, oraz sprzedażą usług. Co prawda oficjalnie w charakterze
    handlowca nie pracowałem długo, lecz są już pierwsze sukcesy, które
    potwierdzają moje powyższe zalety.

    ZAKRES WIEDZY: (ułożenie wg od największego zakresu wiedzy do najmniejszego)
    - internet (szeroki zakres - od PHP, MySQL, HTML, E-Marketing, Intranet)
    - sprzęt komputerowy
    - komputery
    - urządzenia peryferyjne
    - urządzenia sieciowe
    - telekomunikacja
    - programy komputerowe
    - motoryzacja

    CZEGO NIE MAM?:
    - oficjalnego długoletniego doświadczenia w pracy jako przedstawiciel
    handlowy (Ale mam doświadczenie w obsłudze klienta)
    - samochodu (ale mam prawo jazdy kat.: A,B i doświadczenie w prowadzeniu
    samochodu)

    WYKSZTAŁCENIE:
    - średnie techniczne

    JĘZYK OBCY:
    - angielski - poziom średni

    NIE INTERESUJE MNIE:
    ..praca dodatkowa
    ..praca na umowę-zlecenie
    ..praca na umowę o dzieło
    ..praca jako programista (PHP)

    NIE MOGĘ PRACOWAĆ JAKO:
    ..przedstawiciel handlowy dla firm tworzących serwisy internetowe
    (przynajmniej na razie)

    NAJBARDZIEJ INTERESUJE MNIE:
    ..praca jako przedstawiciel handlowy branży IT/sprzęt
    ..praca jako przedstawiciel handlowy branży IT/sieć
    ..praca jako przedstawiciel handlowy branży IT/oprogramowanie

    CZEGO OCZEKUJĘ OD MOJEGO PRZYSZŁEGO PRACODAWCY? :
    - oddanie mi pewnej swobody w działaniu
    - brak absolutnej inwigilacji
    - oddanie w moje ręce podstawowych narzędzi pracy
    - wizytówki (*)
    - normalnie działający komputer (*)
    - osobny nr. telefonu na biurku (potrafię radzić sobie bez)
    - telefon komórkowy (potrafię radzić sobie bez)
    - samochód (potrafię radzić sobie bez)
    - palmtop (choć to urządzenie jest na końcu, to jednak myślę, że
    w pracy jako handlowiec może się przydać najbardziej - lubię
    przejrzeć przed spotkaniem wszystkie wcześniej zrobione notatki)

    * narzędzia zaznaczone gwiazdką wystarczają mi do wykonywania efektywnej
    pracy, a pozostałe służą tylko do wspomagania i polepszenia wyników.

    OCZEKIWANE ZAROBKI - MINIMALNE:
    - 2500 zł NETTO
    - prowizja (%)

    CO UZYSKA MÓJ PRZYSZŁY PRACODAWCA?:
    - dobrego sprzedawcę (oczywiście musi być szkolenie z produktu)
    - lojalnego pracownika
    - osobę która potrafi wykorzystać w pełni sprzęt komputerowy do
    efektywnej pracy (a wiem, że nie każdy przedstawiciel handlowy potrafi
    korzystać ze zdobyczy techniki)
    - osobę, która będzie potrafiła utrzymać długotrwałe relacje z klientami

    KILKA STATYSTYCZNYCH INFORMACJI O MNIE:
    wiek: 28 lat
    udokumentowane doświadczenie zawodowe - 6 lat

    tel. kom.: 507.749.751
    e-mail: i...@q...pl

    P.D.