PracaGrupypl.praca.szukana › Projektant/programista z doswiadczeniem Warszawa od zaraz

  • 1. Data: 2002-07-30 16:21:01
    Temat: Projektant/programista z doswiadczeniem Warszawa od zaraz
    Od: "Pawel" <w...@p...onet.pl>

    Telefon: 609 473 073 ( domowy 616 08 06 )
    email: p...@e...pl

    Miejsce zamieszkania: Warszawa

    Jestem gotowy do podjęcia pracy od zaraz.
    Zainteresowanym prześlę CV

    * LIST MOTYWACYJNY

    Poniżej przedstawiłem w tabeli listę moich umiejętności..

    Języki programowania, projektowania:

    * C , C++ - bardzo dobrze
    * ASM - dobrze
    * PHP - bardzo dobrze
    * HTML - bardzo dobrze
    * CSS - dobrze
    * SQL - dobrze
    * JavaScript - średnio
    * Java - średnio
    * JSP - bardzo dobrze
    * UML - dobrze
    * ASP - słabo

    Narzędzia informatyczne, które najczęściej używałem:

    * Borland C++ Builder
    * Microsoft Visual C++
    * Borland C++ 3.1
    * Kdevelop
    * gcc
    * PostgeSQL
    * mySQL
    * PHPEd
    * Microsoft Office
    * Microsoft Visio
    * Sybase Power Designer
    * Rational Rose
    * InstallShield

    Elektronika:

    * Programowałem w asemblerze (procesory serii x86 , 80x51,Motorolla
    68Hcxx), Z80 (Zilog)
    * W szkole średniej elektronika była moją pasją, dla której potrafiłem
    się całkowicie poświęcić (spędziłem niejedną noc z lutownicą w ręce
    oddychając oparami kalafonii).
    * Moja praca dyplomowa (diodowa tablica informacyjna wykonana według
    mojego projektu) została wyróżniona w konkursie wojewódzkim.
    Tablica informacyjna do tej pory jest wykorzystywana.

    Historia zatrudnienia:

    * ComLine
    Pracowałem w tej firmie w okresie wakacji przez pierwsze 3 lata
    studiów. Najpierw zajmowałem się serwisem sprzętu komputerowego,
    później administracją sieci i tworzeniem stron internetowych
    (między innymi oprogramowałem sklep internetowy )

    * NEURON
    W tej firmie pracowałem przez 2 ostatnie lata studiów na stanowisku
    projektanta/programisty.

    Cechy, które kwalifikują mnie jako dobrego pracownika:

    * Doświadczenie w pracy z klientami.
    * Potwierdzona w praktyce odporność na stres (wielokrotnie miałem
    okazję pracować w warunkach bardzo mocnego stresu i presji
    psychicznej, tzw. projekty na wczoraj).
    * Chęć poznawania nowych narzędzi i technologii.
    * Radziłem sobie bardzo dobrze z jednoczesną pracą
    i studiowaniem (miałem stypendium naukowe).
    * Potrafię podejmować poważne decyzje życiowe.
    * Bardzo lubię to, czym się zajmuję i dlatego potrafię się poświęcić.

    Cel życiowy:

    * Mieć dużo przyjaciół i jak najmniej wrogów.
    * Być dobrym ojcem i mężem.
    * Godnie żyć.

    * LISTA REALIZOWANYCH PROJEKTÓW KOMERCYJNYCH

    1. System testowania funkcjonalnego pakietów elektronicznych.

    Krótki opis:

    Program jest uniwersalnym narzędziem służącym do testowania pakietów
    elektronicznych. Specjalnie skonstruowany język skryptowy pozwala sterować
    przebiegiem testu, analizować wartości pomiarów i generować na ich podstawie
    raporty. System pozwala na weryfikację poprawności działania pakietów
    elektronicznych. Obecnie jest używany do weryfikacji układów elektronicznych
    kas fiskalnych. Zastosowanie programu pozwala na zdecydowane skrócenie czasu
    potrzebnego do lokalizacji usterek w modułach elektronicznych.

    Zastosowane technologie, narzędzia i rozwiązania techniczne:

    * DOS
    * Borland C++ 3.1
    * uniwerslane karty we/wy cyfrowych i analogowych
    * porty szeregowe RS232
    * porty drukarkowe LPT

    Mój udział w projekcie.

    * Współpraca w projektowaniu aplikacji
    * Całkowita implementacja i testowanie
    * Kontakty z klientem w celu ustalania szczegółów technicznych
    * Przygotowanie instrukcji instalacji i użytkowania

    2. System kontroli kompletacji produkcji.

    Krótki opis:

    System SKKP pozwala na szczegółowe monitorowanie zawartości komponentów
    w produkcie. Dotyczy to zarówno komponentów policzalnych takich jak
    podzespoły w produkcie (elementy elektroniczne, mechaniczne, optyczne,) czy
    też
    niezależne jego składniki , jak również komponentów niepoliczalnych, jak
    wypełniacze,
    składniki ciekłe czy sypkie. Zastosowane technologie umożliwiają bieżące
    śledzenie procesu produkcji jak również szczegółową analizę off-line
    i sporządzanie raportów okresowych. Możliwe jest również bieżące śledzenie
    aktywności pojedynczego pracownika jak i zespołów pracowniczych.
    System posiada również szerokie wsparcie dla stanowisk serwisowych,
    gwarancyjnych i działów kontroli jakości. System może być również
    skonfigurowany do obsługi wielu rożnych procesów produkcyjnych zachodzących
    w jednej hali produkcyjnej. Minimalne wymagania sprzętowe dla monitoringu
    on-line i mnogość interfejsów programowych pozwalają na bardzo elastyczne
    kształtowanie kosztów instalacji i wdrożenia systemu. Jako serwer systemowe
    używany może już być średniej klasy komputer PC. Jako stanowiska
    wizualizacji
    i raportowania mogą być użyte aktualnie posiadane komputery. Część obsługi
    jądra systemu SKKP uruchomiona jest na platformie Linux, wizualizacja
    i raporty mogą być oglądane na dowolnym komputerze obsługującym przeglądarki
    internetowe.

    Zastosowane technologie, narzędzia i rozwiązania techniczne:

    * Linux
    * PostgreSQL
    * TCP/IP
    * PHP
    * C++
    * drukarki kodów kreskowych
    * drukarki raportów
    * skanery kodów kreskowych
    * karty rozszerzające ilość dostępnych portów szeregowych

    Mój udział w projekcie.

    * projekt i implementacja warstw niskopoziomowych ( komunikacja między
    obiektami, obsługa drukarek, skanerów kodów kreskowych, wskaźników
    sygnalizacyjnych, zapewnienie komunikacji sieciowej pomiędzy węzłami
    systemu )
    * instalacja i konfiguracja systemu (wyjazdy do klienta )
    * implementacja części odpowiadającej za proces projektowania nowych
    skryptów produkcyjnych
    * projekt i implementacja modułów odpowiadających za optymalizację,
    archiwizację i dostęp do bazy danych
    * przygotowanie instrukcji administratora systemu i projektanta
    procesów produkcyjnych

    3. Neuron Network Monitor.

    Krótki opis:

    Analiza ruchu w sieci lokalnej z wyszczególnieniem informacji o komputerach
    i ruchu przez nie generowanego. śledzenie dostępu do kont pocztowych (POP3).
    Śledzenie poczty wysyłanej z uwzględnieniem adresów źródłowych i docelowych.
    Śledzenie dostępu do kont FTP.
    Analiza dostępu do stron www przez użytkowników głównie w godzinach pracy
    ( kto, kiedy i z jakiego powodu przeglądał strony www) .
    Analiza połączeń użytkowników do serwera rozmów ( Gadu-Gadu )
    z wyszczególnieniem treści rozmów.
    Wykrywanie nielegalnych podłączeń do internetu z sieci lokalnej ( dodatkowe
    podsieci i serwery proxy ), wykrywanie listy komputerów zainstalowanych
    w sieci lokalnej.
    Przeglądanie szczegółowej historii ruchu generowanego przez wybrany komputer
    z wyszczególnieniem protokołów sieciowych.
    Szczegółowe raporty z poziomu przeglądarki internetowej.
    Generacja plików raportu do formatu CSV.

    Zastosowane technologie, narzędzia i rozwiązania techniczne:

    * Linux
    * protokoły sieciowe z wnikliwą analizą danych
    * śledzenie pakietów sieciowych
    * PostgreSQL
    * C++
    * PHP

    Mój udział w projekcie.

    * pomysłodawca projektu
    * projekt i implementacja modułów śledzących
    * projekt bazy danych
    * projekt formy raportowania wyników śledzenia
    * przygotowanie instrukcji instalacji i samego instalatora

    4. Neuron Wireless Network.

    Krótki opis:

    Tania i efektywna sieć bezprzewodowa dla średniozasięgowej transmisji
    bezprzewodowej. Nie potrzeba koncesji na łącznosc radiową. Zasięg - ponad
    500
    metrów. NeuroN Wireless Network NWN-01 jest kompletnym, niskokosztowym
    rozwiązaniem dla średniozasięgowej komunikacji pomiędzy komputerami klasy
    PC.
    Łatwa instalacja i całkowita przeźroczystość dla systemów operacyjnych.
    Każdy komputer jest rozpoznawany jako węzeł w lokalnej sieci, który może
    dzielić swoje zasoby w ten sam sposób jak w "drutowej" sieci.
    Sterownik karty sieciowej jest instalowany jako standardowy sterownik
    urządzenia.

    Zastosowane technologie, narzędzia i rozwiązania techniczne:

    * Linux ( jądro 2.2 i 2.4 ), Windows NT, Windows 9x
    * C
    * obsługa portu szeregowego jako karty sieciowej na poziomie sterownika
    urządzenia

    Mój udział w projekcie.

    * współpraca w projektowaniu protokołu komunikacyjnego
    * projekt i implementacja sterownika karty sieciowej dla systemu Linux

    5. Generator kodów kreskowych dla raportów WZ.

    Krótki opis:

    Program konwertujący raporty wydań zewnętrznych zawierające numery seryjne
    urządzeń na ich odpowiedniki w postaci kodów kreskowych. Kody drukowane na
    drukarce laserowej. Na każdej sronie drukowany numer 'wuzetki' ,nr zlecenia,
    nr strony.
    Na końcu podsumowanie: ilość urządzeń (kodów kreskowych) w rozbiciu na typy.
    Pod kodami kreskowym numery seryjne urządzeń. Program umożliwia podanie
    nazwy
    pliku z którego ma zostać wygenerowany raport.

    Zastosowane technologie, narzędzia i rozwiązania techniczne:

    * Visual C++
    * kody kreskowe według specyfikacji kodu 128

    Mój udział w projekcie.

    * projekt i implementacja aplikacji
    * przygotowanie pakietu instalacyjnego w programie InstallShield
    * kontakty z klientem w celu ustalenia szczegółów technicznych

    6. System lojalnościowy dealerów.

    Krótki opis:

    System gromadzenia danych o operacjach sprzedaży produktów kontrahentom
    umożliwiający skuteczne "wyłapanie" tych, którzy są nielojalni tzn.
    opóźniają
    płatności, w związku z czym należy ich obsługiwać z ostrożnością. Dostępny
    przez stronę www, łatwy w obsłudze, z możliwością generowania szczegółowych
    raportów realizacji operacji. Obecnie zainstalowany i używany na stronie.

[...]

    * przygotowanie instrukcji użytkowania i instalacji
    * projekt i implementacja aplikacji dla systemu Windows konwertującego
    bazę danych z programu MS Access do PostgreSQL
    * przygotowanie programu instalacyjnego
    * instalacja systemu u klienta

    7. Biblioteka dll jako moduł instalatora programu.

    Krótki opis:

    Program, który został wcześniej zaimplementowany nie pracował poprawnie
    z Corel-em 8.0 z powodu braku implementacji pewnych funkcji w bibliotece
    wintab.dll, które w poprzednich wersjach nie były wykorzystywane.
    Należało te funkcje zaimplementować i przygotować nową wersję instalatora.

    Zastosowane technologie, narzędzia i rozwiązania techniczne:

    * Visual C++
    * DLL
    * InstallShield Professional Edition

    Mój udział w projekcie.

    * rozpoznanie powodu występowania błędów
    * implementacja biblioteki dll
    * utworzenie nowej wersji instalatora

    8. Program obsługi gabinetu stomatologicznego.

    Krótki opis:

    Program wspomagający organizację gabinetu stomatologicznego. Umożliwia
    zbieranie informacji o pacjentach, historii chorób i leczenia.
    Pomaga w planowaniu harmonogramu wizyt, daje szybką i skuteczną kontrolę nad
    finansami gabinetu. Umożliwia dodatkowo druk szczegółowych raportów oraz
    faktur
    i rachunków.

    Zastosowane technologie, narzędzia i rozwiązania techniczne:

    * Borland C++ Builder 5.0
    * baza danych Paradox 7.0
    * InstallShield

    Mój udział w projekcie.

    * ustalanie z klientem specyfikacji projektu
    * projekt i implementacja aplikacji
    * przygotowanie instalatora programu