PracaGrupypl.praca.oferowana › Projektant Hardware/ Wrocław

  • 1. Data: 2002-05-22 13:18:48
    Temat: Projektant Hardware/ Wrocław
    Od: <u...@p...onet.pl>

    Nasi klienci to międzynarodowe korporacje z siedzibami
    w Stanach Zjednoczonych i/ lub Europie Zachodniej.
    Prowadzone przez nas projekty charakteryzują się dynamiką, wysokim stopniem
    zaawansowania oraz dużym wkładem w rozwój technologii.
    Oferujemy usługi tzw. Leverage System Design.

    Nasze polskie centrum projektowe znajduje się we Wrocławiu i koncentruje się
    głównie na dziedzinie Communication Infrustructure.
    W związku z możliwym rozwojem i nowymi projektami poszukujemy osoby, która
    wspomoże nasz zespół projektantów, przyczyni się do jego rozbudowy
    i (w przyszłości) obejmie obowiązku Lidera Projektu.

    Oferujemy bardzo ambitne zadania, interesujący pakiet socjalny, atrakcyjne
    wynagrodzenie, świetną atmosferę pracy i ciekawy zestaw zajęć po pracy.
    Interesujemy się losem każdego z członków naszego zespołu i świetnie się
    razem czujemy.

    Od kandydatów oczekujemy:
    -znajoności architektury systemów komunikacyjnych,
    - Signal Integrity tool flows,
    - High speed board design,
    - doświadczenia w pracy z narzędziami CAD - Cadence, Mentor Graphics, OrCAD,
    - znajomości protokołó komunikacji,
    - dobra znajomość języka angielskiego,
    Doświadczenie w projektowaniu układów FPGA/PLD oraz znajomość VHDL (lub
    Verilog) będą cennymi atutami.

    Przepraszam za wstawki angielskie. Wiem, że część projektantów musiałaby mój
    polski tłumaczyć na angielski, więc postanowiłem pozostawić w oryginale.

    Oczekujemy, że poszukiwana osoba posiada minimum 3 lata doświadczenia
    zawodowego i pierwsze doświadczenia związane z prowadzeniem projektów.

    Wszystkim zainteresowanym, spełniającym wymagania, przedstawię firmę i wyjaśnię
    okoliczności związane z prowadzoną rekrutacją.
    Proszę o przesłanie w języku angielskim szczegółowych!!!dokumentów
    aplikacyjnych. Oczekujemy informacji dotyczących projektów, ról
    w projektach, wykorzystywanych przy tym technologii. Proszę również o podanie
    średniej oceny ze studiów oraz tematu pracy dyplomowej.

    Dokumenty proszę przesyłać na adres
    u...@p...onet.pl