PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Project Manager / Wrocław

  • 1. Data: 2009-04-24 16:02:04
    Temat: Project Manager / Wrocław
    Od: Agnieszka Chroma <a...@p...com.pl>

    Project Manager
    Nr referencyjny: PF/SPM
    Miejsce pracy: Wrocław

    Opis stanowiska:

    * koordynowanie prac zespołu projektowego przy tworzeniu nowych
    funkcjonalności dla serwisu internetowego
    * ścisła współpraca z wewnętrznym działem IT firmy
    * prowadzenie strategicznych projektów
    * proponowanie oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu
    zarządzania projektem oraz zespołem
    * zatrudnienie na pełen etat z dodatkowym pakietem socjalnym

    Wymagania:

    * ukończone studia wyższe
    * minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu projektami
    internetowymi
    * bardzo dobra znajomość branży IT oraz zagadnień związanych z
    tworzeniem oprogramowania (mile widziana znajomość zagadnień
    programistycznych)
    * wiedza z zakresu marketingu internetowego
    * znajomość narzędzi związanych z zarządzeniem projektami oraz zespołem
    * wysoki poziom kompetencji interpersonalnych oraz umiejętność
    pracy pod presją czasu
    * płynna znajomość języka angielskiego

    Mile widziane:

    * certyfikaty: PMP, EMPI, Prince2

    Wyślij CV ze zdjęciem, podając w temacie wymieniony wyżej numer
    referencyjny, na adres p...@p...com.pl.

    Zgłoszenie powinno zawierać klauzulę o ochronie danych osobowych
    następującej treści:
    "Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych
    zawartych w moim zgłoszeniu przez firmę Power Media S.A. we Wrocławiu
    dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z
    Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr
    133 Poz. 883)."

    Więcej informacji na stronie www.power.com.pl/praca