PracaGrupypl.praca.szukana › Programy delphi, perl, assembler

  • 1. Data: 2006-05-16 16:22:01
    Temat: Programy delphi, perl, assembler
    Od: "Kacper Kwapisz" <k...@g...pl>

    Oferuję pisanie programów w językach:

    * Delphi
    * Pascal
    * Asembler
    o Win32asm
    o Asm16
    * Perl

    Posiadam wieloletnie doświadczenie w pisaniu oprogramowania, programy
    pisane są solidnie i dokładnie.

    Ceny wyliczane są indywidualnie, zależnie od zlecenia. Pod uwagę
    brana jest wielkość, złożoność programu oraz czas potrzebny na jego
    napisanie.

    Ostatnie opinie* na temat współpracy ze mną:

    Bielak (b...@w...pl):
    " Szybko i profesjonalnie. Program wykonany tak jak chciałem, jestem w 100%
    zadowolony. Zdecydowanie
    polecam"

    Bodzio (t...@i...pl):
    Bardzo profesjonalne podejście do zlecenia, dobry kontakt i szybkie wykonanie
    programu.
    Wszystko zgodnie z umową - krótko mówiąc osoba godna polecenia.

    Mirosław S. (m...@o...pl):
    "Program rewelacja, Delfi zostało zaliczone na ocene bdb.
    A wszystko: szybko, profesjonalnie a do tego tanio.
    Polecam w 100%.

    Pozdrawiam Mirosław S."

    Anonim (g...@o...pl):
    "Program napisany szybko i sprawnie, bez przykrych niespodzianek.
    Mily i sympatyczny kontakt.Pelen profesjonalizm.Szczerze polecam."

    Igor Kabala (g...@w...pl):
    "według mnie to jeden z najlepszych programistów jeśli chodzi o Delphi,
    fachowo żetelnie zrobiony program bardzo szybko napewno będę dalej korzystał
    z jego pomocy, a i nie drogo naprawdę nie drogo polecam"

    anonimowy (anonimowy):
    "Polecam. Współpraca bardzo przyjemna, czuć fachowe podejście do sprawy.
    Program szybko napisany, w przypadku jakichś błędów bezproblemowe poprawki.
    Praktycznie realizuje postawione cele. Ja jestem zadowolony."

    mgr Marcin Dębkowski (m...@t...pl):
    "Podczas wspólnej pracy Pan Kacper Kwapisz dał się poznać jako osoba
    obowiązkowa samodzielna i zorganizowana. Dzięki swojej wiedzy i wysokim
    predyspozycjom do rodzaju wykonywanej pracy nasza współpraca przebiegała bez
    jakichkolwiek problemów. Znakomita realizacja postawionych problemów,
    terminowość oraz sumienność stawia Pana Kacpra w czołówce osób z którymi do
    tej pory współpracowałem."

    anonimowy (d...@w...pl):
    "programik był super oceniony na 4.5 dzieki za niego :)
    pozdrawiam i polecam innym"

    anonimowy (s...@i...pl):
    "Świetna robota, wszystko działa tak jak chciałem. Rewelacyjnie szybko
    się z tym uporał. Polecam każdemu:)))"

    ralff.keller (r...@j...com):
    "Zamówienie złożone w piątek narysowane przez mnie na kartce, w sobote do
    południa juz było zrobione... pieniądze przelane projekt przekazny, na
    poczatku było kilka nedociągnięć z mojej winy bo nie wyjasniłem do końca,
    ale w 30 minut był juz super wykonany i to lepieje niz chciałem... naprawdę
    ciesze sie z tej współpracy , bo zaowocowała fajnym programem... POLECAM!!!
    i do tego tanio :D"
    Jasiu

    anonimowy (b...@o...pl):
    "projekt wykonany w 100% wedlug mojego zyczenia. Bardzo jestem zadowolony ze
    wspolpracy z tym czlowiekiem."

    Robert Szymański (4...@p...onet.pl):
    "Pan Kacper zna się na tym co robi, w razie potrzeby można liczyć na szybki
    termin realizacji i w pełni
    bezpieczną formę zapłaty:-)"

    Piotr P. (d...@w...pl):
    "100% zadowolenia z mojej strony. polecam wszystkim wspolprace z Kacprem
    Kwapiszem. projek wlasciwie od
    reki mi zrobil i czytelnie opisal i oczywiscie zostal zaliczony w szkole."

    Kamil Bartosiak (j...@o...pl):
    "Kacper to prawdziwy profesjonalista. Super gosc, nieraz pisal dla mnie
    programy i zawsze wszystko bylo ok!
    naprawde go polecam :]"

    anonimowy (h...@w...pl):
    "Bardzo Solidny i uczciwy koleszka, napisał mi programik w assemblerze
    (wykres paraboli)dosłownie w
    chwilke. Dzięki KKKas uratowałes mi skóre. Szacunek. polecam"

    anonimowy (a...@i...pl):
    "Zamowiony przeze mnie program nie byl bardzo skomplikowany, jednak wymagal
    kreatwnosci i dopasowania sie
    do moich indywidualnych potrzeb. Autor programu wywiazal sie ze wszystkich
    moich oczekiwan. Dziekuje i polecam."

    * osoby wyraziły zgodę na udostępnienie wybranych danych osobowych

    --
    M: K...@y...pl
    W: www.yume.pl

  • 2. Data: 2006-05-16 18:39:09
    Temat: Re: Programy delphi, perl, assembler
    Od: "Kacper Kwapisz" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kontakt odnoście progamów na zamówienie:
    K...@y...pl