PracaGrupypl.praca.szukana › Programista Ruby On Rails szuka zleceń lub pracy na poł etatu (umowa o dzieło)

  • 1. Data: 2012-09-12 18:21:14
    Temat: Programista Ruby On Rails szuka zleceń lub pracy na poł etatu (umowa o dzieło)
    Od: w...@g...com

    Witam,
    poszukuję zleceń lub pracy na pół etatu jako programista ruby on rails. Moją główną
    technologią jest .NET, lecz od 2009 zainteresowałem się railsami i tak to do dziś
    trwa. Doświadczenie w komercyjnym tworzeniu oprogramowania 6 lat. Interesuje mnie
    praca zdalna.

    Znajomość:
    -technologii: Microsoft .NET Framework (Windows Forms, ASP.NET + MVC),
    Ruby On Rails 2.3.x/3.2
    -języków programowania: C#, Ruby, PHP, JavaScript
    -bibliotek: NHibernate, StructureMap, log4net, NUnit, Moq, NBuilder, RSpec, JQuery
    -zasad S.O.L.I.D
    -wzorców projektowych
    -pisania testów
    -dialektu SQL
    -systemów kontroli wersji: Git, Subversion

    Na życzenie prześlę swoje cv,
    Zapraszam do kontaktu workinrails [at] gmail.com