PracaGrupypl.praca.szukana › ### Programista PHP przyjmie zlecenie na projekt ###

  • 1. Data: 2006-06-14 10:11:25
    Temat: ### Programista PHP przyjmie zlecenie na projekt ###
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam

    W ramach wolnych chwil (student, koniec sesji) jestem w stanie podjac
    sie dowolnego projektu zwiazanego z projektowaniem aplikacji opertej o
    oprogramowanie Open Source (MySQL, PHP)

    Umowa oparta o umowe zlecenie lub umowa o dzielo

    Aktualnie mam na koncie kilka projektow, m.in. zarzadzanie hostingiem
    szu.pl wraz z napisaniem aplikacji w jezyku PHP oraz PERL

    Dodatkowo aplikacja dla firmy Nowator (mozliwe testy pod adresem
    www.nowator.bia.pl - login: admin lub biuro (z rozroznieniem na
    uprawnienia) haslo: n0w4t0r

    czekam na powazne propozycje zwiazane z projektowaniem aplikacji
    uzytkowych, internetowych (nie zajmuje sie grafika komputerowa)

    kontakt do mnie jedynie przez email: g...@s...pl ew. telefon ale
    prosze wpierw sie kontaktowac przez droge elektroniczna

    pozdrawiam
    gregor