PracaGrupypl.praca.szukana › Programista PHP & MySQL / Zamość / Praca lub staż

  • 1. Data: 2005-09-14 12:19:29
    Temat: Programista PHP & MySQL / Zamość / Praca lub staż
    Od: Wojciech Andruszkiewicz <w...@h...pl>

    Witam,
    Poszukuję pracy stałej (lub staż) w Zamościu lub okolicach,
    jako programista PHP & MySQL. Szukam pracy z dużymi możliwościami
    rozwoju.

    Jestem absolwentem Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego kierunek
    Matematyka, specjalność Informatyka. Nie boję się nowych wyzwań,
    jestem ambitny, chętnie i szybko nabywam nowe umiejętności.
    Jestem zdolny do efektywnej komunikacji oraz pracy w zespole.

    Posiadam duże doświadczenie nabyte podczas wieloletniego tworzenia
    aplikacji na potrzeby stron www.

    Umiejętności:
    - bardzo dobra znajomość: (X)HTML, CSS, JavaScript, DHTML, PHP,
    SQL (na bazie MySQL),
    - dobra znajomość: Borland Delphi,
    - podstawowa znajomość: XML, Pascal, C++, Java,
    - znajomość reguł programowania obiektowego,
    - znajomość zagadnień optymalizacji witryn pod różne przeglądarki,
    - bardzo dobra znajomość zagadnień bezpieczeństwa aplikacji internetowych,
    - biegła obsługa komputera oraz pakietów biurowych Microsoft Office
    i OpenOffice,
    - dobra znajomość obsługi programu Paint Shop Pro,
    - dobra znajomość języka angielskiego,
    - prawo jazdy kategorii B.

    Przykładowe projekty aplikacji internetowych dostępne na stronie:
    http://wojto.9forms.com/realizacje.html

    -----
    Z poważaniem,
    Wojciech Andruszkiewicz