PracaGrupypl.praca.szukana › Programista PHP,MySQL,DHTML,CSS,JavaScript - Łódź(zdalnie)

  • 1. Data: 2004-02-03 17:21:11
    Temat: Programista PHP,MySQL,DHTML,CSS,JavaScript - Łódź(zdalnie)
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Szukam pracy jako programista/webmaster.
    Mam stałe łącze Internetowe, więc jestem zainteresowany również pracą zdalną.

    Posiadam dobrą znajomość: HTML, PHP ,MySQL ,CSS i JavaScript.

    Mam doświadczenie w tworzeniu dynamicznych, profesjonalnych stron WWW z
    panelem administracyjnym.

    Obecnie piszę pracę inżynierską "System obsługi biblioteki", w której
    wykorzystuje wyżej wymienione języki.

    Dodatkowe umiejętności:

    - Dobra znajomość komputera: obsługa i konserwacja, sieci komputerowe,
    - Podstawy administracji systemami: Microsoft Windows, Unix/Linux, Novell
    NetWare,
    - Dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
    - Języki programowania: C/C++, Visual Basic, MS Access,
    - Obsługa programów: Corel Draw, Photoshop, Paintshop, 3D Studio Max,
    - Dobra znajomość języka angielskiego,

    Pozdrowienia