PracaGrupypl.praca.szukana › [GOP] Architekt z uprawnieniami projektowymi

  • 1. Data: 2004-02-03 16:55:06
    Temat: [GOP] Architekt z uprawnieniami projektowymi
    Od: Grzegorz Pakuła <g...@n...com>

    Oferuję pomoc przy:

    - uzyskaniu pozwolenia na budowę dla gotowego projektu (doradztwo,
    uzgodnienia, niezbędne podpisy),
    - zmiany w projektach istniejących,
    - przeróbki istniejących obiektów: adaptacje, rozbudowy, nadbudowy (pełny
    zakres odpowiedzialności zawodowej),
    - projekty zmian elewacji, kolorystyki, remontów, dociepleń,
    - projekty wnętrz (łazienki, pomieszczenia mieszkalne, wnętrza biurowe,
    sklepowe, usługowe).

    Wykonuję także kompleksowe projekty budowlane od podstaw (wymagające oraz
    nie wymagające pozwolenia na budowe), tzw. małej i dużej architektury,

    Jestem chętny do podjęcia pracy na umowę zlecenie, jestem do dyspozycji w
    godzinach popoludniowych i wieczornych na terenie Górnego Śląska (Gliwice,
    Zabrze, Bytom, Chorzów, Katowice i najbliższe okolice).

    W przypadku chęci nawiązania kontatku proszę pisać na adres mailowy
    zmieniając nazwę serwera na poczta.onet.pl lub dzowniąc po godzinie 18 na
    numer 501 41-99-45

    --
    arch. Grzegorz Pakuła
    - pisząc do mnie zmień nazwę serwera na poczta.onet.pl -