PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Programista .NET (Poznań)

  • 1. Data: 2010-08-04 08:49:13
    Temat: Programista .NET (Poznań)
    Od: Łukasz Dominiak <l...@i...pl>

    Programista .NET (Cała Polska)
    Miejsce pracy: Poznań - zdalnie
    ----------------------
    Obowiązki osoby zatrudnionej na tym stanowisku to:
    - Tworzenie aplikacji przy wykorzystaniu technologii .NET
    - Wdrażanie aplikacji
    - Tworzenie dokumentacji technicznej
    - Współpraca z zespołem programistów

    Zadaniem programisty byłoby przygotowanie wtyczek dla programu Enova
    (http://enova.pl) w postaci projektu VS zgodnie z określonym wzorcem. Do
    wglądu są przykłady, dość dobra dokumentacja oraz nasza pomoc. Wtyczki
    należą do drobnych programików i nie wymagają żmudnej wielotygodniowej
    pracy.

    Idealni kandydaci to osoby posiadające:
    - 2-3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze programowania w
    środowisku .NET
    - Doświadczenie w projektowaniu i implementacji aplikacji desktopowych i
    internetowych, tworzeniu interfejsu użytkownika
    - Biegłą znajomość Visual Studio 2005 / 2008
    - Bardzo dobrą znajomość platformy .NET, w szczególności C#, ASP.NET, WPF
    - Znajomość zagadnień związanych z obsługą relacyjnych baz danych (SQL)
    - Podstawową znajomość UML
    - Znajomość XML i standardów powiązanych (np. XSD)
    - Znajomość systemów wersjonowania kodu (CVS, SVN) na poziomie użytkowym

    Dodatkowe atuty:
    - Doświadczenie w realizacji projektów informatycznych z wykorzystaniem
    metodyk Agile (w szczególności Scrum)
    - Znajomość systemów baz danych: Oracle, MS SQL Server, MySQL, PostgreSQL

    Oferujemy:
    - Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
    oraz zaangażowania
    - Możliwość uczestniczenia w interesujących, rozwojowych projektach w
    różnych technologiach i w różnych branżach
    - Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji
    - Pracę opartą na jasnych zasadach
    - Świetną atmosferę pracy

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV pod adres e-mail:
    r...@i...pl

    Prosimy o załączenie w CV następującego oświadczenia: Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie
    dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów
    związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i
    oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi
    na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U.02.101.926.j.t.).