PracaGrupypl.praca.oferowana › Programista Embedded C++

  • 1. Data: 2012-01-19 10:41:40
    Temat: Programista Embedded C++
    Od: "SMT Software S.A. " <p...@s...com>

    SMT Software S.A. to innowacyjny software house działający na rynku od
    2002 roku. Specjalizujemy się w aplikacjach dedykowanych, rozwiązaniach
    mobilnych, systemach GIS, portalach internetowych i outsourcingu IT.
    Zatrudniamy ponad 300 specjalistów w oddziałach na terenie kraju i za
    granicą. Nasza siła i konkurencyjność oparta jest na wiedzy,
    doświadczeniu, jakości oraz partnerskich relacjach.

    W ramach dynamicznego rozwoju naszej firmy poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    Programista Embedded C++
    Nr ref: EC++/SZWE/PRA/112/GU
    Miejsce pracy: Szwecja lub Praga

    Obowiązki:
    -Programowanie w języku embedded C++
    -Uczestniczenie we wszystkich etapach cyklu rozwoju oprogramowania tak,
    aby zapewnić terminowe dostarczenie produktu do klienta
    -Tworzenie dokumentacji technicznej

    Wymagania:
    -Wykształcenie wyższe informatyczne, elektroniczne lub pokrewne
    -Bardzo dobra umiejętność programowania w języku embedded C/C++
    -Doświadczenie w pracy w z systemami operacyjnymi: Linux oraz Unix
    -Dobra znajomość zasad programowania niskopoziomowego i asemblerowego
    oraz koncepcji jądra systemu operacyjnego
    -Umiejętność szybkiego rozwiązywania złożonych problemów
    programistycznych
    -Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną
    komunikację werbalną

    Dodatkowe atuty:
    -Dobra znajomość języka JAVA

    Oferujemy:
    -Udział w ciekawym międzynarodowym projekcie
    -Możliwość rozwoju zawodowego
    -Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
    -Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
    -Bogaty pakiet socjalny
    -Miłą atmosferę w pracy

    Sposób aplikowania na stanowisko:
    Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV z numerem
    referencyjnym w tytule wiadomości na adres: p...@s...com.

    Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SMT Software
    S.A., zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na
    przetwarzanie ich w przyszłości dla celów związanych z procesem
    rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że
    zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie
    ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.
    U.02.101.926.j.t.).