PracaGrupypl.praca.szukana › Programista Delphi, C++, Pascal, Access 2000

  • 1. Data: 2002-01-03 20:21:29
    Temat: Programista Delphi, C++, Pascal, Access 2000
    Od: Jakub Kaniewski <j...@e...pl>

    Jestem zainteresowany tworzeniem aplikacji na zamówienie. Mam spore
    doświadczenie w programowaniu pod Win32 i DOS. Jako rekomendację mogę
    podać że zrealizowałem na umowę zlecenie trzy duże projekty dla
    samorzšdu terytorialnego (m.in. analiza efektywności pracowników na
    podstawie zebranych ankiet). Gwarantuje kompleksowe rozwišzania i
    przystępne ceny i krótki czas realizacji. Zainteresowanych proszę o
    kontakt mailem w celu uzgodnienia szczegółów.

    Jakub Kaniewski
    j...@e...pl
    0.501.274.984