PracaGrupypl.praca.oferowana › Programista BI (ORACLE)

  • 1. Data: 2012-05-23 11:05:01
    Temat: Programista BI (ORACLE)
    Od: "SMT Software S.A." <p...@s...com>

    SMT Software S.A. to innowacyjny software house działający na rynku od
    2002 roku. Specjalizujemy się w aplikacjach dedykowanych, rozwiązaniach
    mobilnych, systemach GIS, portalach internetowych i outsourcingu IT.
    Zatrudniamy ponad 300 specjalistów w oddziałach na terenie kraju i za
    granicą. Nasza siła i konkurencyjność oparta jest na wiedzy,
    doświadczeniu, jakości oraz partnerskich relacjach.

    W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    Programista BI
    Nr ref.: PR/BI/WRO/0512/GU
    Miejsce pracy: Wrocław

    Obowiązki:
    &#8226; Udział w procesach związanych z rozwojem i wsparciem rozwiązań
    Business Intelligence oraz istniejących i/lub powstających hurtowni danych
    &#8226; Monitorowanie procesów zachodzących w hurtowni danych
    &#8226; Rozwiązywanie problemów w obszarze hurtowni danych i proponowanie
    rozwiązań
    &#8226; Współpraca z zespołem programistów

    Wymagania:
    &#8226; Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
    &#8226; Minimum 1,5-roczne doświadczenie w pracy nad utrzymaniem i/lub
    rozwojem hurtowni danych
    &#8226; Znajomość zagadnień z dziedziny Business Intelligence w zakresie
    modelowania danych
    &#8226; Bardzo dobra znajomość bazy danych ORACLE
    &#8226; Dobra znajomość UNIX
    &#8226; Bardzo dobra znajomość języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie

    Dodatkowymi atutami będą:
    &#8226; Znajomość SAP Business Objects
    &#8226; Znajomość INFORMATICA

    Oferujemy:
    &#8226; Atrakcyjne warunki finansowe
    &#8226; Stały rozwój kwalifikacji zawodowych
    &#8226; Możliwość pracy z najnowszymi technologiami
    &#8226; Stabilną pracę wśród profesjonalistów
    &#8226; Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole
    &#8226; Bogaty pakiet socjalny

    Sposób aplikowania na stanowisko:
    Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV z numerem
    referencyjnym w tytule wiadomości na adres: p...@s...com.

    Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SMT Software
    S.A., zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na
    przetwarzanie ich w przyszłości dla celów związanych z procesem
    rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że
    zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie
    ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.
    U.02.101.926.j.t.).