PracaGrupypl.praca.szukana › Profesionalny Grafik - Warszawa -Przemysław Król

  • 1. Data: 2004-09-24 08:16:31
    Temat: Profesionalny Grafik - Warszawa -Przemysław Król
    Od: u...@d...invalid

    Dzień dobry Państwu nazywam się Przemysław Król jestem grafikiem - w
    chwili obecnej poszukuję stałego zatrudnienia ,
    Grafiką zajmuje się już od wielu lat a od czterech lat także jej
    komputerowa obróbką:

    - projektowanie graficzne
    - logotypy
    - przygotowanie do druku (prepress)
    - rysunki(tusz grafit etc.)

    - do chwili obecnej pracowałem przede wszystkim na zlecenie - nauczyło
    mnie to samodzielności w wykonywaniu zadań, samodyscypliny, która jest
    niezbędna w tym rodzaju pracy jak również perspektywicznego myślenia,
    różnorakie zainteresowania graficzne ukształtowały wielowymiarowy sposób
    myślenia o projekcie - oraz swobodne czerpanie z szerokiej gamy stylów I
    technik graficznych - staram się tez o ile to możliwe ( I
    wskazane)poszukiwać nieszablonowych rozwiązań - wierzę ze spełnię
    państwa oczekiwania

    Dziękuję za poświęcony mi czas
    Przemysław Król

    więcej informacji :