PracaGrupypl.praca.szukana › Praktyka lub Staż

  • 1. Data: 2003-01-09 08:18:31
    Temat: Praktyka lub Staż
    Od: "Damian Jeżyk" <d...@p...onet.pl>

    CHCĘ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM NAUCZYĆ - NIEKONIECZNIE ZAROBIĆ

    Dlatego poszukuję PRAKTYKI lub STAŻU (naturalnie również PRACY) !!!!

    Jestem studentem 3 roku studiów inżynierskich (3,5 letnich) na kierunku
    Informatyka Matematyczna oraz tegorocznym absolwentem kierunku ZARZĄDZANIE
    SYSTEMAMI FINANSOWYMI na Politechnice Wrocławskiej

    Mam dwa dni zajęć w tygodniu: środa i czwartek (od 2 do 4 godzin dziennie),
    w pozostałe dni jestem w pełni dyspozycyjny (również soboty i niedziele)

    Najbardziej interesuje mnie możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia w
    dziedzinach związanych z kierunkiem mojego wykształcenia, a więc w
    dziedzinach FINANSÓW oraz INFORMATYKI.

    CV i list motywacyjny - na życzenie
    Telefon kontaktowy: 694174830

    WROCŁAW I BLISKIE OKOLICE