PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Poznań => Team Leader/Senior Java Developer (projekt - aplikacje webo

  • 1. Data: 2017-09-16 09:30:02
    Temat: Poznań => Team Leader/Senior Java Developer (projekt - aplikacje webo
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Naszym klientem jest poznański oddział międzynarodowej firmy z
    branży data management oraz marketingowej. Obecnie poszukujemy
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Team Leader/Senior Java Developer (projekt - aplikacje webowe)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Rozwój istniejącego projektu webowego, implementacja nowych
    rozwiązań
    * Funkcja "team leadera" w małym zespole, przydzielanie zadań,
    koordynacja pracy zespołu

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * 4-5 lat doświadczenia na stanowisku Java Developera, w tym minimum
    roczne doświadczenie jako Team Leader
    * Doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu aplikacji JAVA w
    środowisku webowym
    * Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań technicznych
    * Chęć rozwoju zawodowego i doskonalenie własnych umiejętności
    * Otwartość i komunikatywność
    * Swobodne posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość technologii: Spring, MongoDB, AngularJS (mile widziane,
    ale nie wymagane)

    ***** Proponujemy:

    * Szybki i sprawny proces rekrutacyjny, 1 spotkanie w biurze, 1 Skype
    lub w biurze z Project Managerem, szybkie decyzje
    * Atrakcyjne wynagrodzenie, na podstawie umowy o pracę lub B2B,
    dopasowane do oczekiwań i kwalifikacji kandydata
    * Odpowiedzialne, różnorodne i ciekawe zadania realizowane w
    nowoczesnych technologiach przy dynamicznie rozwijającym się
    projekcie
    * Praca w firmie z potencjałem rozwojowym
    * Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym, międzynarodowym zespole

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1709
    => => =>