PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Poznań => Node.js Software Developer <=

  • 1. Data: 2019-03-26 10:15:02
    Temat: Poznań => Node.js Software Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient jest najszybciej rozwijającą się firmą programistyczna
    w Europie w dziedzinie digital imaging (obrazowania cyfrowego).
    Firma założona w 2000 roku w Niemczech działa na rynku już od
    prawie 20 lat, obsługując rocznie ponad 54 miliony zamówień
    klientów oraz ponad 11 tysięcy własnych szeroko funkcjonalnych
    systemów Photo Kiosk.
    Podstawą sukcesu jest utalentowany i zmotywowany zespół, liczący
    aktualnie ok. 30 osób. Dzięki pionierskiemu duchowi i pasji
    ekspertów w dziedzinie e-biznesu nasz klient stale rozwija
    oprogramowanie dla renomowanych firm krajowych i
    międzynarodowych, za to też otrzymał dużo nagród i
    wyróżnień.
    Aktualnie poszukujemy doświadczoną, osobę, która zasili swoją
    wiedzą i umiejętnościami team przy bardzo ciekawym, ambitnym
    projekcie na stanowisku:

    *****
    ***** Node.js Software Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie mikroserwisów Dockerowych i innych modułów backend-u;
    * Integracja elementów interfejsu użytkownika wytworzonych przez
    developerów frontend-u z logiką i modułami backend-u;
    * Tworzenie rozwiązań działających w chmurze Microsoft Azure
    uwzględniających skalowalność, wydajność i bezpieczeństwo;
    * Tworzenie wydajnych, testowalnych i zarządzalnych rozwiązań;
    * Tworzenie dokumentacji developerskiej dla modułów backend-u;
    * Udział w spotkaniach związanych z architekturą tworzonego
    systemu;
    * Praca zgodnie z metodyką wytwarzania oprogramowania w Agile.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie (min 2-3 lata) w następujących technologiach:
    JavaScript, Node.js, Express framework;
    * Znajomość środowiska Docker i Kubernetes oraz wiedza dotycząca
    architektury i budowy mikroserwisów bardzo mile widziane;
    * Wiedza związana z tworzeniem rozwiązań chmurowych, w tym
    obejmująca wydajność, skalowalność, bezpieczeństwo i
    monitoring;
    * Znajomość środowiska Microsoft Azure jest dodatkowym atutem;
    * Komunikatywność i otwartość w stosunku do innych członków
    zespołu;
    * Myślenie ukierunkowane na rozwiązywanie problemów;
    * Doświadczenie w pracy w zespołach Scrum'owych oraz w dzieleniu
    się swoją wiedzą z innymi kolegami:)
    * Komunikatywna znajomość języka angielskiego (język niemiecki
    jest dodatkowym atutem).

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie;
    * Zatrudnienie na umowę B2B lub umowę o pracę;
    * Wyjazdy/wyjścia integracyjne jak i krajowe;
    * Udział w innowacyjnych przedsięwzięciach o bardzo dużej skali
    złożoności;
    * Realny wpływ na strategię rozwoju oprogramowania;
    * Realizacje projektów dla klientów zagranicznych;
    * Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole;
    * Szybki i sprawny proces rekrutacyjny.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1903