PracaGrupypl.praca.szukana › Poznań

  • 1. Data: 2004-04-29 20:27:20
    Temat: Poznań
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Chcia?abym zainteresowaç Pa?stwa swoj? osob? jako potencjalnego
    kandydata do pracy.

    W miejscach, w których dotychczas pracowa?am, zajmowa?am si´ przede
    wszystkim prowadzeniem rozmów handlowych i kompleksow? obs?ug? klienta.
    Moja praca polega?a zazwyczaj na pozyskiwaniu nowych klientów, oraz
    opiek? nad obecnymi. Do moich obowi?zków nale˝a?o przedstawienie oferty,
    negocjacja warunków wspó?pracy, ale przede wszystkim przekonanie
    klientów, ˝e to co mam do zaoferowania jest najlepsze i jedyne w swoim
    rodzaju.
    Wspó?pracowa?am zarówno z dzia?ami promocji w o?rodkach administracji
    terytorialnej jak i rz?dowej oraz z dzia?ami marketingu firm. Odnios?am
    na tym polu kilka suksesów, o ktorych nie tylko mog´ opowiadaç i pisaç,
    ale które mog´ udokumentowaç.

    Zdoby?am te˝ umiej´tno?ci z zakresu promowania wizerunku firmy,
    organizacji i przeprowadzania rozmów oraz spotka? handlowych,
    organizacji targów, dystrybucji itd.
    Jestem autork? projektu gazety o gospodarce i turystyce w ró˝nych
    regionach Polski. Jako redaktor naczelny zajmowa?am si´ koordynacj? prac
    nad powstawaniem tego pisma oraz kontaktami z przedstawicielami
    poszczególnych w?adz samorz?dowo - terytorialnych.
    Uda?o mi si´ stworzyç od podstaw miesi´cznik zajmuj?cy si´ promocj?
    ˝ywno?ci na polskim rynku. Z sukcesem uda?o mi si´ t? gazet´ nie tylko
    wydaç i wypromowaç, ale tak˝e przekonaç firmy z bran˝y, do prezentacji
    na jej ?amach.

    Moje zdolno?ci organizacyjne, umiej´tno?ci nawi?zywania kontaktów
    handlowych, umiej´tno?ç pracy pod presj? czasu, opanowanie, wytrwa?o?ç i
    samodzielno?ç, sprawiaj?, ˝e skutecznie wywi?zuj´ si´ z powierzonych mi
    obowi?zków. Nie zostawiam spraw nie sko?czonych, bo tylko pe?ne
    osi?gni´cie celu do którego d?˝´, daje mi pe?ne zadowolenie.

    Posiadam od siedmiu lat prawo jazdy.