PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukiwany wspólnik - branża multimedialna / Warszawa

  • 1. Data: 2002-01-03 23:58:38
    Temat: Poszukiwany wspólnik - branża multimedialna / Warszawa
    Od: "StarSoft Multimedia" <p...@s...home.pl>

    Witam
    Mam 27 lat, mieszkam w Warszawie, jestem doświadczonym programistą
    (bazy danych, multimedia).
    Chciałbym rozkręcić biznes związany z produkcją i sprzedażą
    rozszerzeń programistycznych do Directora, tzw. Xtras.
    Sprzedaż przez Internet, głównie skierowana do USA
    i Europy Zachodniej, bo u nas rynek na takie rzeczy
    jest podejrzewam znikomy.
    W związku z tym poszukuję wspólnika do firmy, działającego
    na równych ze mną prawach. Oczekuję:
    - Doświadczenia w sprzedaży softu (lub czegoś innego) przez
    Internet na rynki zachodnie. Chodzi mi o marketing, reklamę,
    system płatności.
    - Doskonałej znajomości angielskiego
    - Umiejętności dbania o wizerunek firmy
    - Zaangażowania, odpowiedzialności, uczciwości

    Ze swojej strony oferuję m.in. umiejętność tworzenia
    produktów programistycznych, których ceny
    w zachodnich firmach są wręcz kosmiczne (wystarczy
    przejrzeć cenniki w internecie).
    Chciałbym oferować produkty wysokiej jakości
    po umiarkowanych cenach dla szerokiego grona
    odbiorców.

    Oczekuję na poważne i rzeczowe oferty.
    Zapraszam też na moją stronę www.starsoft.home.pl.

    Pozdrawiam