PracaGrupypl.praca.szukana › Pomoc dla prawnika, pisanie pism, wyszukiwanie orzecznictwa, itd

  • 1. Data: 2003-09-17 06:37:31
    Temat: Pomoc dla prawnika, pisanie pism, wyszukiwanie orzecznictwa, itd
    Od: " " <y...@N...gazeta.pl>

    Jestem od ponad 20 lat urzędnikiem administracji prowadzącym sprawy
    regulowania stanów prawnych nieruchomości. Wydaję decyzje, uczestniczę w
    sprawach sądowych zarówno cywilnych jak i przed NSA. Posiadam, przynajmniej w
    zakresie prawa administracyjnego i prawa dot. nieruchomości, kwalifikacje
    dobrego radcy prawnego. Niestety, tak się złożyło w życiu, że ukończyłem
    tylko tzw. prawo administracyjne, i to bez tytułu magistra. Sądzę, że mógłbym
    być bardzo użyteczny uwalniając jakiegoś mecenasa od czasochłonnego
    przygotowywania się do sprawy. Za całkiem małe pieniądze. Można powiedzieć,
    że wręcz malutkie - w porównaniu ze stawkami za pomoc prawną.