PracaGrupypl.praca.szukana › Polonistka z doświadczeniem w korekcie, autorka tekstów

  • 1. Data: 2004-10-25 12:59:32
    Temat: Polonistka z doświadczeniem w korekcie, autorka tekstów
    Od: "Dorota" <d...@v...pl>

    Podejmę pracę w wydawnictwie, redakcji, agencji reklamowej, szkole. Dotychczas
    pracowałam jako korektor w czasopismach i autor tekstów. Współpracowałam też z
    agencją reklamową. Z racji wykształcenia posługuję się poprawną polszczyzną. Mam
    lekkie pióro i chętnie też podejmę się pracy dziennikarza lub sekretarza
    redakcji. Z racji tego, że jestem studentką 5 roku, zatrudnienie mojej osoby
    będzie się dla Państwa wiązało z mniejszym obciązeniem finansowym.
    Pozdrawiam
    Dorota Warszawa
    kontakt
    d...@g...pl