PracaGrupypl.praca.szukana › Podejme prace jako informatyk na śląsku

  • 1. Data: 2003-05-30 06:47:13
    Temat: Podejme prace jako informatyk na śląsku
    Od: "vorlon" <v...@p...fm>

    Podejmę prace jako informatyk na terenie śląska.Moje doświadczenie zawodowe
    opiera się na pracy w Zakładach Urządzeń Komputerowych ELZBA S.A. i w
    portalu internetowym HOGA.PL.Poza tym jestem studentem informatyki - studia
    w trybie zaocznym (co druga sobota i niedziela)

    Umiejętności:
    - projektowanie zaawansowanych stron internetowych w
    językach HTML,CSS,Java Script,PHP
    - znajomość języków C,C++,C# na poziomie średnio
    zaawansowanym
    - Projektowanie grafiki w programach PHOTOSHOP i
    FLASH
    - Projektowanie baz danych MS ACCESS i SQL
    - Konfiguracja i projektowanie sieci LAN
    - Montaż oraz serwisowanie sprzętu komputerowego
    oraz urządzeń peryferyjnych
    - Instalacja różnego rodzaju systemów operacyjnych oraz
    oprogramowania
    - Bardzo dobra znajomość branży informatycznej
    - Certyfikat jakości ISO 9001 na oferowane przeze mnie
    usługi w branży informatycznej

    Zainteresowanym osobą prześle moje aplikacje wraz z referencjami i kopią
    certyfikatu.
    Kontakt: v...@p...fm lub tel.502-327-449

    Z poważaniem
    Tomek