PracaGrupypl.praca.szukana › Handlowiec/Warszawa/IT/Telekom

  • 1. Data: 2002-01-02 18:48:08
    Temat: Handlowiec/Warszawa/IT/Telekom
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo

    Szukam pracy na stanowisku handlowca lub pokrewnym w firmie z branży IT lub
    telekomunikacji.
    * doświadczenie bezpośredniego kontaktu z klientem oraz handlowe,
    * pracowałąm jako specjalista ds. sprzedaży w firmie komputerowej
    - obowiązki:
    # przygotowywaniu ofert zgodnie z potrzebami klienta,
    # negocjowanie terminów kontraktów,
    # utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami i pozyskiwanie
    nowych,
    # identyfikacją potrzeb klienta, doradztwo przy wyborze sprzętu i
    oprogramowania czy akcesoriów komputerowych,
    # przygotowywałam oferty przetargowych na w/w artykuły oraz na realizacje
    sieci komputerowych.

    Jestem osobą dyspozycyjną i chętną do podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez
    pracę oraz szkolenia. Znam dobrze (w mowie i w piśmie) dwa języki obce &#8211;
    angielski oraz francuski (podczas studiów przyswoiłam sobie słownictwo
    techniczne z dziedziny telekomunikacji i informatyki). Biegle posługuję się
    komputerem, cechuje mnie chęć pracy z ludźmi i dla nich, od kilku lat jestem
    internautą.

    Z poważaniem
    Anna Książek.

    Proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail'owy:
    tel.kom. 0 606 346 467 lub (22) 620 17 34
    e-mail: a...@p...onet.pl