PracaGrupypl.praca.oferowana › Pabianice - praca dla programisty/webmastera.

  • 1. Data: 2011-11-20 22:24:34
    Temat: Pabianice - praca dla programisty/webmastera.
    Od: wduda <w...@g...com>

    ZATRUDNIMY NA STANOWISKO PROGRAMISTA/WEBMASTER.

    Minimalne wymagania:

    - znajomość i umiejętność posługiwania się przynajmniej jednym
    obiektowym językiem programowania (preferowane: PHP5),
    - znajomość zagadnień relacyjnych baz danych i notacji SQL,
    - znajomość XHTML, CSS, JavaScript,
    - podstawowe umiejętności posługiwania się systemami Linux,
    - wskazana podstawowa znajomość cyfrowej obróbki obrazów,
    - sumienność i chęć uczenia się.

    Warunki współpracy:

    - praca w Pabianicach, możliwość pracy częściowo zdalnej,
    - elastyczny, zadaniowy harmonogram pracy,
    - forma zatrudnienia: do uzgodnienia,
    - wynagrodzenie: adekwatne do umiejętności i zaangażowania.

    Korzyści:
    - praca dla znanych, popularnych na polskim rynku klientów,
    - poznawanie nowoczesnych systemów zarządzania treścią,
    - praca z doświadczonym zespołem profesjonalistów,
    - kontakt z nowoczesnymi technikami programowania,
    - miła atmosfera w pracy.

    Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV (list motywacyjny nie jest
    wymagany) na adres: p...@u...net.pl

    DO CV PROSZĘ ZAŁĄCZYĆ OŚWIADCZENIE:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie danych
    Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm.)