PracaGrupypl.praca.szukana › PROGRAMISTA Java :: Aplikacje Intra- i Internetowe

  • 1. Data: 2003-12-15 12:33:04
    Temat: PROGRAMISTA Java :: Aplikacje Intra- i Internetowe
    Od: "Paweł Grzona" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Poszukuję pracy na terenie woj. pomorskiego, najchętniej w Tczewie bądź
    Trójmieście lub zdalnie w całej Polsce.

    Programuję/programowałem w następujących językach/środowiskach
    programistycznych:
    - JAVA (J2SE, J2EE)
    - PHP (najczęściej w połączeniu z MySQL)
    - (D)HTML + JavaScript (www.behnka.pl)
    - C/C++
    - SQL (MySQL, MS SQL Server 2000)

    Posiadam półroczne doświadczenie w projektowaniu i implementacji aplikacji
    intranetowych typu Workflow w oparciu o J2EE (JavaBeans, JSP, ...) + MS SQL
    Server 2000 zdobyte w czasie pracy w Departamencie Informatyki pewnego
    ogólnopolskiego Banku ;).

    Jestem na etapie finalizowania magisterskiej pracy dyplomowej: "System
    archiwizacji wyników badań termograficznych" (JSP + MySQL) na Wydziale
    Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

    Proszę o kontakt na adres: j...@w...pl

    Pozdrawiam
    Paweł Grzona