PracaGrupypl.praca.szukana › Tłumacz pisemny i ustny języka angielskiego - Piotr Kozłowski

  • 1. Data: 2003-12-15 11:03:36
    Temat: Tłumacz pisemny i ustny języka angielskiego - Piotr Kozłowski
    Od: "Piotr Kozłowski" <o...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo!

    Jestem tłumaczem pisemnym i ustnym języka angielskiego.

    Moje umiejętności potwierdza Cambridge Certificate of Proficiency in
    English (Grade B).

    Od ponad dwóch lat jestem wolontariuszem Centrum Promocji i Rozwoju
    Inicjatyw Obywatelskich "OPUS", gdzie m.in. zajmowałem się tłumaczeniami
    z j. polskiego na j. angielski wniosków o dotację do zagranicznych
    organizacji charytatywnych a także strony tego stowarzyszenia
    (www.opus.org.pl).

    Z moich najnowszych dokonań mogę wymienić usługi tłumacza konsekutywnego dla
    członków delegacji U.S. Executive Aerospace Mission to Poland. Była to praca
    wykonana dla Przedstawicielstwa Handlowego Ambasady USA w Warszawie.

    Specjalizuję się w tłumaczeniu na język angielski wniosków o dotację do
    zachodnich fundacji, ponadto zajmuję się także tekstami zawierającymi
    elementy prawne, korespondencją jak również prostymi instrukcjami
    obsługi, serwisu sprzętu etc.

    Mam 23 lata, Jestem studentem V roku prawa Uniwersytetu Łódzkiego.
    Posiadam NIP, nie prowadzę natomiast własnej działalności gospodarczej.
    Usługi swoje świadczę na podstawie umowy o dzieło/zlecenie.

    Moja standardowa stawka wynosi około 20 zł netto za stronę (1800 znaków
    ze spacjami), a także 20 zł netto za godzinę tłumaczenia konsekutywnego.

    Posiadam dostęp do Internetu, poprzez który pobieram i wysyłam
    tłumaczone teksty. W razie potrzeby, mogę skorzystać z faksu w
    stowarzyszeniu Centrum "OPUS", np. aby wymienić z biurem tłumaczeń tekst
    umowy.

    Mam nadzieję, że będę miał przyjemność z Państwem współpracować.

    Piotr Kozłowski

    o...@p...onet.pl

    lub o...@p...fm

    Tel. kom. 691075321

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.Ust.
    Nr 133 poz.883)"