PracaGrupypl.praca.szukana › PROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH / GRAFIK [malopolska/slask]

  • 1. Data: 2003-05-14 15:38:24
    Temat: PROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH / GRAFIK [malopolska/slask]
    Od: Dominik Bulaj <i...@w...pl>

    Jestem zainteresowany podjeciem pracy na stanowisku
    PROGRAMISTY APLIKACJI INTERNETOWYCH / GRAFIKA.

    Jestem inzynierem informatyki, aplikacjami Webowymi zajmuje sie od 5 lat.
    Zajmuje sie glownie zagadnieniami aplikacji bazodanowych i systemow B2B i
    B2C. Mieszkam w Oswiecimiu i interesuje mnie praca stala w rejonach -
    Katowice, Krakow, Bielsko-Biala. Ewentualnie praca zdalna.

    Portfolio moich prac dostepne na witrynie: www.webit.pl/portfolio.php

    Zainteresowanym osobom wysle pelne swoje dane + aplikacje (CV, zdjecie,
    list motywacyjny)

    Umiejetnosci z zakresu IT:
    Doradztwo systemowe / integracja systemow e-commerce, rozwiazania typu
    klient / serwer, strategie IT, wybor i wdrazanie oprogramowania,
    zapewnienie jakosci software, zarzadzanie projektami IT

    Jezyki programowania:
    PHP, HTML, JavaScript, SQL, XML, ASP, JSP

    Systemy operacyjne / platformy
    Windows 9x/Me, Windows NT/2000

    Zaawansowane systemy RDBMS
    mySQL, PostgreSQL

    Aplikacje graficzne
    Photoshop, FreeHand, Fireworks, Flash, Illustrator, PageMaker

    Dodatkowe umiejetnosci
    Doskonale posluguje sie srodowiskiem PHP w polaczeniu z bazami danych SQL
    (mySQL/PostgreSQL) - aplikacje B2B i B2C, tworzenie sklepow
    internetowych, duze serwisy tematyczne - portale / wortale itp.. Doskonala
    znajomosc pakietu MS Office, konfiguracji MS Windows.

    Dominik Bulaj | i...@w...pl | www.webit.pl