PracaGrupypl.praca.szukana › PROGRAMISTA..

  • 1. Data: 2002-05-29 05:36:04
    Temat: PROGRAMISTA..
    Od: "Kroczek Grzegorz" <m...@i...pl>

    Witam
    Nazywam sie Grzegorz Kroczek. Z zawodu i wyksztalcenia jestem
    informatykiem. Poszukuje lepiej platnej pracy. Ponizej przedstawiam moje
    umiejetnosci w oparciu o praktyke zawodowa:

    1.Programowanie w Delphi,C/C++, Builder C++, VBasic - aplikacje
    bazodanowe(klient-server),technologie trojwarstwowe( znajomosc DCOM,
    MTS, COM+,MIDAS) rejestrator czasu pracy w oparciu o urządzenia
    multimedialne, moduły obsługi urządzeń , moduły TWAIN, Magazyn z ewidencją
    produktów
    (wprowadzanie zdjec z uzyciem TWAIN i Kamer cyfrowych)-program dla
    Kanadyjczyków, elektroniczny obieg dokumentów dla biur, programy do obsługi
    hurtowni i magazynów, system zabezpieczen przed nielegalnym
    kopiowaniem softu + generator kluczy (podobny do systemow zabezpieczen
    Cad),
    program ogolnopolski dla telefoni komorkowej , systemy komunikacji w
    opraciu o RS 232 z roznymi urzadzeniami, serwery komunikacyjne (serwisy
    pod NT) pracujace w oparciu o wlasne zdefiniowane protokoly
    komunikacyjne(okreslona budowa protokolow i pakietow do pracy pod RS232) i
    do komunikacji z klientami. Systemy komunikacji klient-serwer w
    oparciu o win API, systemy alarmowe i zabezpieczen, przeciwpozarowe,
    centrale
    telefoniczne z obsluga przez RS232(dla koncernu naftowego, straży
    pożarnej), serwisy pod NT wielowatkowe, programy z wykorzystaniem TAPI,
    programy dla central telefonicznych, telefonów, systemy GPS

    2.Programowanie w Clipperze (systemy baz z dostępem do danych w oparciu
    o technologie klient serwer np. programy dla Urzędu Skarbowego )

    3.Programowanie C/C++ Pascal (tworzenie aplikacji i programów dla
    Windows i środowiska Linux,Unix np. analizatory leksykalne i składniowe,
    programy szyfrujące) , symulator shella ruterow Cisco

    4.Perl (pisałem programy dla UNIXA i Linuxa: obsługa baz danych
    postgress, My SQL, Oracle... itp oraz systemy autoryzacji UNIXA,
    programy do obsługi sklepów internetowych (moduły do obsługi
    drukarek), system zarządzania użytkownikami UNIXA i rotatory logów
    systemowych UNIX-a)

    5.PHP - obsluga baz danych, strony www (np. program dla IMGW
    generacja map pogodowych i map stanu wód w Polsce w oparciu o dane
    satelitarne, obróbka tych surowych danych oraz dynamiczne obrazy na
    stronach www obrobionych danych), program do obsługi przetargów w
    oparciu o bazy postgresa i mysql, elektroniczne kartki z zyczeniami z
    www, program do licytacji dla Wielkiej Orkiestry Swiatecznej
    Pomocy(Jurek Owsiak), sklepy elektroniczne(w tym jeden który otrzymal
    swiatowy certyfikat bezpieczenstwa i sluzy do handlu
    softem):
    strona dla WOSP Jurka Owsiaka

    strona dla Instytutu meteorologii polskiej - mapy radarowe, pogodowe

    itp.

    5.SQL praca interaktywna z lini poleceń, skrypty ,głownie programy z

    wplecionymi w funkcje zapytaniami i poleceniami SQL

    6.HTML, JavaScript (strony www),ASP,IIS