PracaGrupypl.praca.szukana › PROFESJONALNE PREZENTACJE I SERWISY WWW

  • 1. Data: 2002-02-20 13:50:51
    Temat: PROFESJONALNE PREZENTACJE I SERWISY WWW
    Od: maciek kuczmarski <q...@s...pl>

    Jestem grafikiem komputerowym z trzyletnim doswiadczeniem.Pracowalem juz
    wczesniej w studiu poligrzficznym , a nastepnie w firmie
    telekomunikacyjno-reklamowej.Ukonczylem dwuletnia; szkole;
    poligraficzna; przy ASP , a aktualnie jestem studentem trzeciego roku w
    Polsko-Japonskiej Wyzszej Szkole Technik Komputerowych (wieczorowo, III
    rok , kierunek multimedia). Wykonuje foldery reklamowe,reklamy prasowe ,
    strony www, druki firmowe , prezentacje multimedialne.

    Linki do moich stron:
    www.netmarketing.pl
    www.modelplus.com.pl
    www.anmark.com.pl
    www.phonesat.pl
    www.mediadialer.pl
    www.reaktor.pl
    www.gratis24.pl

    Bardzo dobra znajomosc programów : Photoshop,
    Illustrator,Pagemaker,Imageready,Flash,Director,Drea
    mwaver,3DStudio,Corel
    Znajomosc systemów operacyjnych Windows 9x, Windows NT oraz 2000, Linux
    (RedHat, Slackware), Mac Os oraz oprogramowania dostepnego na te systemy
    Znajomosc zagadnien dotyczacych lokalnych i rozleglych sieci komputerowych
    Znajomosc jezyków programowania Java,JavaScript,C/C++, Visual Basic 6.0,
    Znajomosc systemów relacyjnych baz danych (MySql, Access) oraz jezyka SQL
    Zaawansowana znajomosc HTML (DHTML,Java Script)

    Kontakt
    g...@s...pl lub s...@p...edu.pl
    TEL.0607 79 03 06
    z Powazaniem MAciek Kuczmarski