PracaGrupypl.praca.szukana › PRACOWNIK BIUROWY (Warszawa)

  • 1. Data: 2004-01-06 11:38:28
    Temat: PRACOWNIK BIUROWY (Warszawa)
    Od: "Praca" <i...@w...pl>

    **** NIE WYRAŻAM ZGODY NA OTRZYMYWANIE PROPOZYCJI PRACY TYPU "ZARABIANIE
    PRZEZ INTERNET" itp. ****

    Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz 1204
    Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    Art. 24.
    ust. 1. Kto przesyła za pomocą środków komunikacji elektronicznej
    niezamówione informacje handlowe, podlega karze grzywny.
    ust. 2. Ściganie wykroczenia, o którym mowa w ust. 1, następuje na wniosek
    pokrzywdzonego.

    PONIŻEJ MOJA PREZENTACJA DLA POWAŻNYCH PROPOZYCJI:

    Mam 26 lat, wyższe wykształcenie (licencjat w SWPS - socjologia), czynne
    prawo jazdy od 6 lat.

    Dotychczasowi Pracodawcy wysoko oceniają moje umiejętności, w dowód czego
    posiadam dobre referencje.

    Podejmę pracę biurową (etat: 8-16; 9-17)

    CV prześlę na życzenie dla WIARYGODNEGO Pracodawcy.

    i...@w...pl

    W ciągu ostatnich dwóch lat obejmowałam stanowiska kierownicze (Działu
    Handlowego i Administracji Biura), gdzie do moich zadań należało min.:

    - pełna kontrola nad organizacją biura (zaopatrywanie firmy w
    artykuły gospodarcze i biurowe, serwis urządzeń biurowych, samochodów
    firmowych),
    - pełny nadzór decyzyjny nad obiegiem finansowym (prowadzenie kasy -
    raporty, dokonywanie przelewów, monitorowanie wydatków, windykacja
    należności),
    - ścisła współpraca z siecią regionalnych przedstawicielstw /
    centralą
    - organizacja czasu podległych pracowników (nadzór/koordynacja prac
    serwisu, asystentów oraz osoby sprzątającej),
    - sporządzanie analiz efektywności pracowników serwisu,
    - nadzór nad stanem magazynowym,
    - przygotowywanie zamówień,
    - fakturowanie,
    - obsługa klientów indywidualnych,
    - częściowa (wspierająca) obsługa klientów kluczowych,
    - obsługa logistyczna (wysyłki),
    - częściowa obsługa kadr (przygotowywanie umów - zleceń, naliczanie
    płac, rozliczanie delegacji służbowych),
    - obieg dokumentacji przychodzącej i wychodzącej,
    - nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur oraz ISO 9001,
    - organizacja imprez dla Zarządu i kluczowych klientów,
    - nadzór nad wyglądem zewnętrzym i wewnętrznym firmy,

    uczestniczyłam również w procesie selekcji kandydatów do podległego mi
    działu.

    Jestem osobą odpowiedzialną, bardzo dobrze zorganizowaną i sumienną.

    Praca w biurze sprawia mi ogromną satysfakcję, co powoduje że bardzo
    angażuję się w wykonywane zadania.