PracaGrupypl.praca.szukana › PILNIE POSZUKUJĘ PRACY (SEKRETARKA-RECEPCJONISTKA-PRACOWNIK BIUROWY)

  • 1. Data: 2003-08-26 17:13:36
    Temat: PILNIE POSZUKUJĘ PRACY (SEKRETARKA-RECEPCJONISTKA-PRACOWNIK BIUROWY)
    Od: "Monika" <m...@p...onet.pl>

    Pragnę zgłosić swoje ogromne zainteresowanie podjęciem pracy.Sądzę, że
    moje wykształcenie oraz umiejętności mogą być wykorzystane w tej pracy..
    Obecnie jestem studentką V roku w Wyższej Szkole Menedżerskiej SIG w Warszawie
    na kierunku &#8222;Marketing i zarządzanie&#8221; o specjalizacji
    &#8222;zarządzanie w
    bankowości i finansach&#8221; (tryb zaoczny).Uzyskałam już tytuł licencjata...
    Doskonale jest mi znana obsługa urządzeń biurowych i komputera: MS-Office
    (Word, Excel, Access), MS-DOS, Norton Commander, Wf-Mag, Wf-Fakir, Płatnik
    oraz Internet.
    Łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi, jestem osobą odpowiedzialną, odporną na
    stres. Sumiennie wykonuję swoje obowiązki, jestem pracowita, dobrze
    zorganizowana, bez nałogów.
    Lubię pracę zespołową ale doskonale sprawdzam się też w pracy indywidualnej,
    nie mam problemów z adaptacją w nowym środowisku. Jestem otwarta na nowe
    doświadczenia.
    Jeżeli uznają Państwo moją ofertę za interesującą, z przyjemnością zgłoszę
    się na rozmowę, w trakcie której mogę przedstawić szczegółowo moją
    kandydaturę.

    Bardzo proszę o pomoc...