PracaGrupypl.praca.szukana › PILNIE POSZUKUJĘ PRACY NA TERENIE KRAKOWA.

  • 1. Data: 2003-08-31 16:39:04
    Temat: PILNIE POSZUKUJĘ PRACY NA TERENIE KRAKOWA.
    Od: "Dominika" <p...@a...pl>

    Szukam pracy na terenie Krakowa.
    Jestem młodą, ambitną i wesołą dziewczyną, posiadam takie cechy jak
    odpowiedzialność i skuteczność w działaniu a także umiejętność pracy
    samodzielnej jak i w zespole.
    Ukończyłam w tym roku egzaminem dojrzałości liceum ogólnokształcące i podjęłam
    studia zaoczne w Akademii Ekonomicznej w Krakowie o kierunku Finanse-
    Bankowość.
    Zakończyłam kurs języka francuskiego na poziomie państwowego certyfikatu. Znam
    również język angielski w średnim stopniu i podstawy języka rosyjskiego. Choć
    nie mam jeszcze zbyt dużego stażu pracy. W wolnej chwili pracowałam w sklepie
    sportowym i miałam dość duży kontakt z klientem. Pełniąc tę rolę rozwinęłam
    umiejętność kontakt z ludźmi. Radzę sobie doskonale również z komputerem
    (internet tworzenie stron www) i maszynami biurowymi. Interesuej się
    informatyka, sport (jazda konna), literatura.
    Będę wdzięczna za umożliwienie mi przedstawienia swojej kandydatury w trakcie
    osobistego spotkania. Na ewentualne oferty pracy czekam pod numerem tel.
    0607064001.