PracaGrupypl.praca.szukana › PHP, MySQL, VC++ .NET, HTML - student szuka pracy

  • 1. Data: 2004-04-05 17:41:03
    Temat: PHP, MySQL, VC++ .NET, HTML - student szuka pracy
    Od: Dominik Raniszewski <ranisz(_wytnij_)@poczta.onet.pl>

    Jestem studentem III roku Elektroniki i telekomunikacji
    Politechniki Poznanskiej.
    (specjalność - Multimedia i Elektronika Powszechnego Użytku)

    Profil moich studiów wymaga ode mnie znajomości technik
    tworzenia stron HTML wraz z tworzeniem skryptów oraz
    administracją serwerów HTTP i FTP oraz programowania w jezyku
    C++ na platforme Windows 98/Me/2000/Xp oraz Linux i SunOs.
    Posiadam stałe łącze ze statyczym IP co umożliwia stały kontakt ze mną.

    Oprócz programowania zajmuję się tworzeniem grafik i
    animacji trójwymiarowych za pomocą pakietów 3D Studio MAX 5.0
    oraz Abobe Photoshop.

    Curriculum Vitae na zyczenie

    --
    z poważaniem,
    Dominik Raniszewski

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/