PracaGrupypl.praca.szukana › PHP+MYSQL - tanie strony www / cala polska a najlepiej lodzkie

  • 1. Data: 2003-07-11 15:24:39
    Temat: PHP+MYSQL - tanie strony www / cala polska a najlepiej lodzkie
    Od: "kamil.shoo.durski" <k...@g...waw.pl.NOSPAM>

    Mlody licealista w wieku 17 lat podejmie sie wykonania oskryptowania jak i
    calych stron w technologii PHP + MYSQL.

    Moje atuty to ponad 3 lata w branzy zwiazanej z tworzeniem witryn www, znam
    w bardzo dobrym stopniu nastepujace jezyki:
    - html
    - css
    - php (znajomosc bibliotek PHPLib oraz Smarty)
    - mysql
    - podstawy javascript

    Moje portfolio i przykladowe prace z kodami zrodlowymi mozecie Panstwo
    znalesc pod adresem http://glinki.waw.pl/~shoo/ . Przy tworzeniu calych
    witryn korzystam z uslug profesjonalnego grafika. Wiecej informacji pod
    adresem e-mail. Podejme sie rowniez posrednictwa w kupnie serwerow
    wirtualnych.

    pozdrawiam
    kamil.durski
    mailto:k...@g...waw.pl