PracaGrupypl.praca.szukana › ***P-ń praca biurowa/księgowość/sekretarka-asystentka***

  • 1. Data: 2006-03-08 11:46:23
    Temat: ***P-ń praca biurowa/księgowość/sekretarka-asystentka***
    Od: "Asia" <j...@p...onet.pl>

    Witam. Mam 24 lata i podejmę pracę biurową w Poznaniu lub okolicach Poznania
    (w księgowości, na stanowisku sekretarki,asystentki, pomoc w dziale
    informatycznym, itp.)Ukończyłam 3 lata informatyki i Liceum Ekonomiczne.
    Umiejętności:
    -wystawianie faktur
    -prowadzenie kasy i wystawiane dok. kasowych , magazynowych
    -zamówienia , reklamacje
    -telefoniczna windykacja należności
    -obsługa urządzeń biurowych
    -obsługa sekretariatu (centrala tel., korespondencja przychodząca i wychodząca,
    skrzynka e-mail, przyjmowanie klientów,gości )
    -dekretowanie dokumentów zakupowych , tzw.materiałów&
    -prowadzenie dokumentacji dot. inwentaryzacji surowców
    -samodzielne prowadzenie księgi handlowej, księgi KPiR, ksiąg vat-owskich
    -bardzo dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint)
    -podstawowa znajomość programowania, baz danych
    -dobra znajomość programów księgowo-biurowych Sm Boss, Metrum Prim
    -podstawowa znajomość programu Symfonia (sprzedaż i kasa)
    -prawo jazdy kat. B
    Kontakt pod adresem e-mailowym:
    j...@p...onet.pl

    pozdrawiam,