PracaGrupypl.praca.szukana › Operator DTP Warszawa - dodatkowa

  • 1. Data: 2004-11-21 21:06:32
    Temat: Operator DTP Warszawa - dodatkowa
    Od: "Kaska" <k...@w...pl>

    Witam

    Nazywam się Katarzyna Płońska,
    Jestem operatorem DTP, mam pięcioletnie doświadczenie w tym zawodzie.

    Znam bardzo dobrze programy: QuarkXPress, Illustrator, Photoshop, Corel.
    Zajmuje się składem czasopism, kasiążek i katalogów.
    Przygotowuje materiały do druku, skanuję
    oraz wykonuję korektę barwną fotografii.

    Szukam pracy dodatkowej, najchętniej skład miesiecznika lub kwartalnika.
    (zdalna)
    Mogę również zaproponować druk oraz naświetlanie.

    Faktura Vat.

    pozdrawiam i zapraszam do współpracy
    Katarzyna Płońska
    tel. 507 027 893