PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Olsztyn => IT Architekt Systemowy <=

  • 1. Data: 2015-11-25 10:00:03
    Temat: Olsztyn => IT Architekt Systemowy <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy IT, szukamy
    obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** IT Architekt Systemowy
    *****
    ***** miejsce pracy: Olsztyn
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie modułów systemów w tym: struktur danych; API;
    interakcji pomiędzy modułami; algorytmów,
    * Tworzenie specyfikacji dla programistów wewnętrznych i
    zewnętrznych,
    * Kontrola jakości wyprodukowanego kodu oraz testów jednostkowych,
    * Analiza wymagań uzyskanych od menadżerów Projektów i innych
    działów w firmie,
    * Projektowanie rozwiązań w oparciu o technologię Java/JEE
    * Projektowanie długofalowych ścieżek rozwoju systemu,
    * Implementacja i rozwój systemów informatycznych

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku projektanta - programisty
    JEE,
    * Umiejętności z zakresu analizy i projektowania systemów
    informatycznych
    * Znajomość architektury JEE i wzorców projektowych
    * Znajomość popularnych rozwiązań typu Open Source (m.in.
    Velocity/Freemarker)
    * Znajomość technologii/narzędzi: Spring/Hibernate i innych
    technologii OpenSource, Eclipse/SVN/Maven
    * Znajomość notacji UML
    * Znajomość zagadnień związanych z wytwarzaniem oprogramowania
    * Znajomość metodyk zarządzania projektami PMI, PRINCE2, Scrum
    * Bardzo wysokie zdolności analityczne,
    * Szybkie uczenie się, umiejętność analizy skomplikowanych
    systemów.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w aktywnym tworzeniu systemów informatycznych dla
    branży produkcyjnej, logistycznej, księgowej będzie dodatkowym
    atutem

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanego
    doświadczenia,
    * Stabilne zatrudnienie,
    * Udział w ciekawych projektach,
    * Pracę w młodym i szybko rozwijającym się zespole,
    * Możliwość rozwoju.

    Aplikuj tu:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1511
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=4280e2aaa6dcc920f4181aeacd39a669