PracaGrupypl.praca.szukana › OPERATOR DTP Warszawa przyjme zlecenia

  • 1. Data: 2005-01-11 19:34:33
    Temat: OPERATOR DTP Warszawa przyjme zlecenia
    Od: "Katarzyna Płońska" <k...@w...pl>

    Witam!

    Nazywam się Katarzyna Płońska. Jestem operatorem DTP z 5-letnim doświadczeniem.
    Na stałe pracuje w wydawnictwie w Warszawie.
    Zajmuje się składem czasopism, książek i albumów oraz ulotek, kalendarzy itp.
    Skanuję ilustracje oraz poddaje je korekcie barwnej przygotowując je do druku.

    Znam bardzo dobrze QuarkXPress, Illustratora i Photoshopa.
    Przygotowuję impozycje z formatów pdf oraz ps w programie Preps.

    Mogę również polecić drukarnie w Warszawie, posiadającą ciąg produkcyjny
    (naswietlarnia-drukarnia-introligatornia-transport),
    co ułatwia nadzór nad pracą oraz obniża koszty produkcji.

    Pozdrawiam i zapraszam do współpracy
    Katarzyna Płońska