PracaGrupypl.praca.szukana › Niepelnosprawny szuka pracy

  • 1. Data: 2003-09-12 14:24:50
    Temat: Niepelnosprawny szuka pracy
    Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <t...@n...pl>

    Witam, nazywam sie Sebastian i mieszkam w Chełmie.
    Szukam pracy ,gdyz od urodzenia jestem niepełnosprawny (rdzeniowy zanik
    miesni) mam 18 lat i stopien niepelnosprawnosci: znaczny (czyli 1 grupa
    inwalidzka). Umiem chyba w miare doskonale obslugiwac systemy operacyjne
    Windows 95, 98, ME, XP oraz pakiet biurowy Office.
    Moim marzeniem co do pracy jest praca przy mailu (odpisywanie, porady).
    Interesuje sie technika - komputery, telefonia komorkowa, Internet. Mam duzo
    wolnego czasu, gdyz uczeszczam do 4 kl. szkoly sredniej ,lecz w toku
    indywidualnym 3 dni po 5-6 godzin, pozostaly czas spedzam przy internecie...
    Posiadam staly dostep poprzez Neostrade Plus.
    Podsumowujac moge wykonywac kazda prace przy komputerze - konsultant etc.

    Serdecznie dziekuje i mam nadzieje, ze uda sie znalezc cokolwiek...
    t...@n...pl