PracaGrupypl.praca.szukana › Nazewnictwo COPYWRITING

  • 1. Data: 2004-04-05 18:42:36
    Temat: Nazewnictwo COPYWRITING
    Od: r...@p...onet.pl

    INFORMACJE OFERTOWE.

    KTO?

    Ryszard Zięba
    0506-296-221
    r...@p...onet.pl

    CO?

    -koncepcje nazewnicze produktów i usług
    -hasła reklamowe
    -hasła wizerunkowe
    -kreacja marek

    To wszystko w ramach określonej grupy docelowej, pozycjonowania, czy tez innych
    wymagań Klientów. Wszystkie propozycje w oparciu o opracowaną przeze mnie
    metodę.

    DLACZEGO?

    Motto mojego działania jest następujące:
    ,,Satysfakcja Klienta, radość tworzenia, później rozliczenia”.
    Pierwszego lipca 2002 rozpocząłem współpracę z największą (według danych ze
    strony WWW) pod względem obrotów firmą konsultingowo-nazewniczą Dragon Rouge.
    Dzięki tej współpracy zdobyłem doświadczenie i potwierdziłem swoje zdolności
    twórcze.
    Moim celem jest profesjonalna obsługa każdego Klienta i obustronna satysfakcja
    z wykonanej pracy i jej efektów.
    Nie jest mi obca praca z briefem, a co ważniejsze, dotrzymuję tajemnicy o
    zamierzonych działaniach marketingowych.

    DLA KOGO?

    Współpraca z Dragon Rouge dała mi możliwość pracy na rzecz następujących firm:

    - PEKAO S.A.
    współautorstwo nazwy nowego projektu

    - Bank Millenium
    uczestnictwo w projekcie nazewniczym dla usługi bankowej; moja propozycja
    została przedstawiona Klientowi i znalazła się w kręgu zainteresowań Banku

    - Elite Polska (Lavazza)
    uczestnictwo w projekcie dotyczącym nazwania promocji z kalendarzem dla kawy
    Lavazza; moje pomysły wpłynęły na ostateczną nazwę promocji: ,,365 dni,
    wyjątkowych jak Lavazza”

    - Nestle Polska
    uczestnictwo w trzech projektach nazewniczych dla nowych produktów

    - …………………&#8
    230;………………&#8230
    ;…………………&#
    8230;……- miejsce dla Państwa.

    JAK?

    Schemat działania (realizacji zlecenia) jest następujący:

    KONTAKT
    DANE
    KREACJA
    PREZENTACJA
    ROZLICZENIA

    KONTAKT - preferowany jest kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę
    elektroniczną. Najkorzystniej będzie za pomocą poczty elektronicznej ustalić
    termin rozmowy telefonicznej. Daje to czas na przygotowanie i przede wszystkim
    stwarza możliwość przeprowadzenia rozmowy w komfortowych warunkach. Ideałem, do
    którego z czasem będę dążył, jest bezpośrednie spotkanie z Klientem.

    DANE:
    grupa docelowa
    pozycjonowanie
    informacje o produkcie
    Państwa oczekiwania
    konkurencja
    terminy
    cena
    inne

    PREZENTACJA - zobowiązanie do przedstawienia 5-6 propozycji.

    ROZLICZENIA - na podstawie umowy o dzieło i w sposób bezgotówkowy.

    Z umowy o dzieło wraz z prawami autorskimi i 50% kosztem uzyskania przychodu
    skorzystamy, gdy zdecydują się Państwo na zakup konkretnej nazwy.
    Z umowy o dzieło bez praw autorskich i 20% kosztem uzyskania przychodu
    skorzystamy, gdy nie zdecydują się Państwo na zakup nazwy (wynagrodzenie tylko
    za pracę kreacyjną).
    Możliwe jest zdefiniowanie indywidualnych warunków współpracy.

    ILE?

    Wszystkie ceny do negocjacji. Cena wyrażona w kwocie brutto. Kwota rozliczenia
    uzależniona od etapu, na jakim zakończy się współpraca odnośnie danego projektu.

    ***
    Rozpoczęcie współpracy oznacza akceptacje powyższych warunków.