PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Lublin => Fullstack .NET Developer (.NET+Angular 5/React) <=

  • 1. Data: 2018-07-21 13:15:02
    Temat: Lublin => Fullstack .NET Developer (.NET+Angular 5/React) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient, to lubelski Software House, dynamicznie rozwijająca się
    firmą, która chętnie inwestuje w nowe technologie. Dzięki temu
    oferuje pionierskie rozwiązania doceniane zarówno w Polsce, jak
    i Niemczech. Profesjonalny zespół liczący 15-20 osób potrafi
    zaspokoić niemal każde zapotrzebowanie na usługi IT, od
    biznesowych czy przemysłowych web/mobile aplikacji i systemów
    zarządzania po wdrożenie i integrację systemów oraz wsparcie
    techniczne.

    *****
    ***** Fullstack .NET Developer (.NET+Angular 5/React)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie aplikacji webowych z użyciem .NET Core + Angular/React
    oraz .NET MVC, praca w Scrum (3-5 osób w zespole projektowym),
    obsługa Jira, tworzenie kodu zgodnie z dobrymi praktykami
    programistycznymi oraz zasadami SOLID.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Co najmniej 1-1,5 roku doświadczenia w pracy przy projektach
    komercyjnych lub niekomercyjnych,
    * Bardzo dobra znajomość technologii:
    ** C#,
    ** ASP.NET MVC,
    ** Javascript/Type Script, Jquery oraz <b>Angular wersje 4 i 5 lub
    React (Redux)</b>,
    ** Entity Framework,
    ** MS SQL,
    ** dodatkowo GIT/SVN, WEB API, HTML, CSS, ES.6,
    * Dobra znajomość j. angielskiego (i/lub niemieckiego)
    umożliwiająca swobodną komunikację w tym języku oraz
    odczytywanie i tworzenie dokumentacji,
    * Dbałość o wysoką jakość tworzonych rozwiązań i dobre
    praktyki programistyczne.

    ***** Proponujemy:

    * Współpraca z doświadczonym zespołem i możliwość rozwoju przy
    międzynarodowych projektach (głównie współpraca z Polską i
    Niemcami),
    * Pracę w oparciu o wybraną formę współpracy (B2B z płatnymi
    urlopami, umowa o pracę, umowa zlecenie lub o dzieło),
    * Praca na sprzęcie firmowym (Intel core i7, 16 GB RAM, SSD 128+ GB,
    2 dodatkowe monitory, OS do wyboru) lub własnym,
    * Pracę w dobrej atmosferze w nowym biurze,
    * Szybki i sprawny proces rekrutacyjny (tylko 1 spotkanie),
    * Elastyczne godziny pracy,
    * Piłkarzyki i pyszną kawę,
    * Kursy angielskiego i szkolenia specjalistyczne,
    * Pizza days i owoce w biurze
    * Imprezy/wyjazdy integracyjne:)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>