PracaGrupypl.praca.szukanaLublin / Analityk-Informatyk, Serwisant, Wdrożeniowiec itp › Lublin / Analityk-Informatyk, Serwisant, Wdrożeniowiec itp
    From: "BOSEK" <b...@f...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Lublin / Analityk-Informatyk, Serwisant, Wdrożeniowiec itp
    Date: Thu, 13 Apr 2006 14:34:47 +0200

    Szukam możlliwości zmiany pracy na bardziej efektywną, ukierunkowaną na moje
    zdolności i pasję.

    Do chwili obecnej poza w/w wykonywałem mniej lub bardziej pasjonujące inne
    obowiązki:

    - prace reklamowo-marketingowe: katalogi, grafiki, zaproszenia, oferty,
    cenniki
    - administracyjne: pisma, umowy, wezwania do zapłaty, windykacja należności,
    kontakty handlowe, urzędy
    - finansowo-księgowa pomoc, nadzór nad systemami kadrowymi ( ZUS, PEFRON,
    KADRY)
    - nadzór sprzedażowo-magazynowy: opieka nad systemami, pomoc użytkownikom,
    administracja systemami
    - nadzór i opieka nad systemem ewidencji ruchu narzędzi wewnątrz firmy:
    wypożyczalnia-pracownik, zakupy

    Znajomość oprogramowania szeroka.
    Wykształcenie Informatyczne, Elektroniczne, Elektryczne.
    Prawo jazdy kat. B ( pasjonat motoryzacji, administrowanie wieloma forami
    dyskusyjnymi z tej dziedziny )

    Obecnie zatrudniony w firmie produkującej elementy złączne i części dla
    branży motoryzacyjnej.
    Staż pracy - 13 lat.

    OGŁOSZENIE POWAŻNE.

    tel. 0 506 507 033