PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Tester manualny z dobrą znajomością języka niemieckiego

  • 1. Data: 2018-11-20 14:00:02
    Temat: Łódź => Tester manualny z dobrą znajomością języka niemieckiego
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, bardzo szybko rosnącej polskiej firmy ( z
    oddziałami w USA oraz 3 krajach Europy Zachodniej) działającej
    na rynku dedykowanych rozwiązań IT dla klientów (m.in z branży
    przemysłowej, energetycznej czy farmaceutycznej) z Ameryki
    Północnej oraz Europy Zachodniej szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Tester manualny z dobrą znajomością języka niemieckiego
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Udział w procesie wytwarzania oprogramowania na każdym jego etapie
    pod kątem dbania o jakość tworzonych rozwiązań
    * Przygotowanie scenariuszy testowych na podstawie specyfikacji
    * Przeprowadzanie testów tworzonych rozwiązań
    * Aktywne znajdowanie błędów w oprogramowaniu
    * Raportowanie wyników pracy

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    * Znajomości zagadnień dotyczących testowania oprogramowania
    * Umiejętność pracy w zespole
    * Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
    * Znajomość języka angielskiego

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie
    rozwijającej się firmie
    * Rozwojową pracę z najnowszymi technologiami informatycznymi
    * Pracę w międzynarodowych i doświadczonych zespołach dla
    największych światowych korporacji przemysłowych z branży
    Aerospace & Defence
    * Zaawansowany program szkoleń
    * Stabilność zatrudnienia w dynamicznie rozwijającym się oddziale
    firmy
    * Karnety na ośrodki sportowo-rekreacyjne
    * Elastyczny czas pracy
    * Niepowtarzalną atmosferę pracy

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>