PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Administrator Centrum Danych <=

  • 1. Data: 2020-11-30 11:15:05
    Temat: Łódź => Administrator Centrum Danych <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    W związku z dynamicznym rozwojem naszego Klienta, agencji
    technologiczno-marketingowej, która od ponad 25 lat dostarcza
    kompleksowe rozwiązania webowe dla polskich i międzynarodowych
    klientów, poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Administrator Centrum Danych
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Monitorowanie, reagowanie na incydenty, dbanie o ciągłość
    działania infrastruktury sieciowej
    * Zarządzanie środowiskiem wirtualnym VMware vSphere
    * Zarządzanie serwerami, przełącznikami
    * Utrzymywanie sprawnej i stabilnej pracy sieci
    * Zarządzanie i konfiguracja połączeń VPN
    * Analiza logów działania aplikacji i serwerów - wskazywanie
    problemów i sposobów ich rozwiązywania
    * Obsługa serwerów pracujących w środowisku Linux
    * Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji związanej z powierzonymi
    obowiązkami
    * Aktywna współpraca z zespołami programistów

    ***** Wymagania:

    * Umiejętność konfiguracji i instalacji rozwiązań: Fortinet,
    Cisco, Dell
    * Biegła znajomość protokołów oraz sieci komputerowych: TCP/IP,
    LAN/WAN/WLAN/VPN
    * Doświadczenie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów
    sieciowych z zakresu sieci LAN,WAN oraz firewall
    * Znajomość technologii wirtualizacyjnych, KVM, Vmware
    * Znajomość technologii kubernetes
    * Bardzo dobra znajomość systemów Linux
    * Umiejętność kontroli i analizy ruchu sieciowego
    * Znajomość systemów do wykonywania i zarządzania kopiami
    bezpieczeństwa
    * Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym
    posługiwanie się dokumentacją techniczną
    * Komunikatywność
    * Doświadczenie w pracy z repozytoriami kodu Git, Jenkins
    * Doświadczenie w pracy w Jira, Confluence

    ***** Dodatkowe atuty:

    * RedHat, CentOS, Scientific Linux
    * Debian, Ubuntu
    * Nginx, Apache
    * Springboot, Tomcat, jBoss, PHP, Ruby-on-Rails
    * Pacemaker, LVS, HAproxy, MySQL-Galera, Glusterfs
    * MySQL(MariaDB, Percona), PostgreSQL
    * ProxMox, virt-manager

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o UoP lub B2B
    * Prywatne ubezpieczenie medyczne
    * Lekcje angielskiego
    * Karta MultiSport
    * Wczasy pod gruszą