eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › LODZ / SPECJALISTA DS. CALL CENTER / STALA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-04-08 07:38:41
    Temat: LODZ / SPECJALISTA DS. CALL CENTER / STALA
    Od: "REKRUTACJA" <r...@a...pl>

    Opis stanowiska:

    Do zakresu obowiazkow nalezy: rekrutacja, szkolenie w zakresie obslugi
    klienta, sprzedazy, telemarketingu, grupy pracownikow. Nadzor nad podleglym
    personelem,

    Opis wymagan stawianych kandydatom :

    - wyksztalcenie wyzsze

    - doswiadczenie w zarzadzaniu zespolem

    - doswiadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klienta - telemarketing wchodzacy i
    wychodzacy

    - orientacja na wyniki

    - znajomosc specyfiki sprzedazy bezposredniej

    - wiedza o rynku i produktach teleinformatycznych mile widziana

    Oferujemy:

    zatrudnienie na umowe o prace

    stala pensje i motywujacy system wynagrodzen

    uzalezniony od realizacji planow sprzedazy

    mozliwosc rozwoju zawodowego



    List motywacyjny, CV wraz ze zdjeciem prosimy przeslac na adres:
    r...@a...pl

    Dziekujemy za nadeslane zgloszenia, jednoczesnie informujemy, ze
    skontaktujemy sie tylko z wybranymi kandydatami.



    Do CV prosimy o dopisanie nastepujacej klauzuli: Wyrazam zgode na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbednych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawa z dn.
    29.08.97.r .o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1