PracaGrupypl.praca.szukana › Kreatywny/z doświadczeniem/biurowa/warszawa

  • 1. Data: 2006-01-01 17:48:39
    Temat: Kreatywny/z doświadczeniem/biurowa/warszawa
    Od: "Zybisan" <Z...@v...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 23 lata, jestem studentem zaocznym czwartego roku na kierunku
    finanse - bankowość, w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.
    Poszukuję pracy w solidnej firmie, która da mi przede wszystkim możliwość
    rozwoju i
    podnoszenia kwalifikacji, a osoba kierująca byłaby odpowiedzialna, rzeczowa
    i co najważniejsze z wysoką kulturą osobistą. Byłbym zainteresowany pracą
    biurowa , ciekawa i dającą możliwości samorealizacji.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt na e-mail:
    Z...@v...pl

    1) Umiejętności:
    -języki obce: Język angielski w stopniu komunikatywnym (w trakcie kursu
    przygotowującego do FCE ), język rosyjski na poziomie podstawowym;
    -obsługa komputera: środowisko WINDOWS - pakiet MS-OFFICE, internet, Outlook
    Express,
    -dobra znajomość programu Max e-biznes,Otsa , Sops ;
    -dobra organizacja pracy biurowej (prace biurowe oraz administracyjne)
    -umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
    -umiejętność pisania pism, podań, tworzenie oraz prowadzenie baz danych,

    - umiejętności sprzedaży, pozyskiwania i obsługi długofalowej klientów
    biznesowych
    2) Predyspozycje:
    -zdolność szybkiego i łatwego przyswajania wiadomości;
    -doskonała organizacja pracy;
    -cierpliwość, dokładność, sumienność, pracowitość, lojalność, uprzejmość,
    punktualność, kreatywność, pomysłowość;
    -wysoka kultura osobista, optymizm, elastyczność w mowie i piśmie oraz
    komunikatywność;

    Z poważaniem

    Zbyszek