PracaGrupypl.praca.szukana › poszukuje kierowcy

  • 1. Data: 2006-01-01 17:17:32
    Temat: poszukuje kierowcy
    Od: "kombinator" <k...@o...pl>

    Poszukuje kierowcy z samochodem osobowym.praca ma polegać na przewozie
    towarów .Jestem w stanie zaoferować dać reklame pod moim nazwiskiem.W celu
    porozumienia stron.

  • 2. Data: 2006-01-01 19:27:55
    Temat: Re: poszukuje kierowcy
    Od: "magilla_" <m...@o...pl>

    User *kombinator*, <k...@o...pl> napisał(a):

    > Poszukuje kierowcy z samochodem osobowym.praca ma polegać na przewozie
    > towarów .Jestem w stanie zaoferować dać reklame pod moim nazwiskiem.W
    > celu porozumienia stron.

    Nie ta grupa. Sprpbuj na *.praca.oferowana.

    --
    pozdrawiam, Marcin Węcławski
    GG# 2324319, e-mail# magilla(at)o2.pl

  • 3. Data: 2006-01-02 09:34:41
    Od: b...@o...pl

    > Nie ta grupa. Sprpbuj na *.praca.oferowana.

> [...]
    gdzie to ma być czy wy się nie nauczycie podawać regionu polski
    opolskie