PracaGrupypl.praca.szukana › Kraków-asystent ds.celnych/eksportu/importu - absolwent/

  • 1. Data: 2003-10-26 16:55:07
    Temat: Kraków-asystent ds.celnych/eksportu/importu - absolwent/
    Od: "Monika Cholewa" <l...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,

    Zwracam się z prośbą o rozpatrzenie mojej osoby jako kandydatki na
    stanowisku asystenta ds. importu/eksportu/celnych na terenie Krakowa lub
    okolic.

    Ukończyłam w tym roku studia na Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Wydział
    Towaroznawstwa). Uzyskałam solidne teoretyczne podstawy prawa celnego
    studiując specjalizację handlowo celną oraz zdając egzamin na agenta
    celnego. Jestem wpisana na listę agentów celnych.

    W czasie studiów zgłębiłam wiedzę z zakresu prawa celnego, procedur celnych,
    polityki celnej, postępowania celnego, technik i organizacji handlu
    zagranicznego, międzynarodowego labelingu towarów i wiele innych.

    W 2001 roku zdałam egzamin na Akademii Ekonomicznej z języka angielskiego
    (business language) z wynikiem "dobry". Obecnie kontynuuje naukę języka
    angielskiego. Planuje w przyszłym roku zdać egzamin LCCI i FCE. Od dwóch lat
    na Akademii Ekonomicznej uczę się języka hiszpańskiego, dodatkowo poszerzam
    wiedzę z języka rosyjskiego.

    Ponieważ w liceum byłam w klasie o profilu informatyczno-matematycznym,
    nabyłam wtedy biegłość w obsłudze komputera. Swoją znajomość aplikacji
    biurowych rozwinęłam podczas pisania dwóch prac dyplomowych.

    Mogę pochwalić się pracą zawodową w Agencji Celnej "Cargo Team".
    Miałam możliwość poznania obsługi dwóch różnych programów, współpracujących
    z CELINĄ, do wypełniania dokumentu SAD. Dokonywałam zgłoszeń celnych oraz
    pośredniczyłam w kontaktach pomiędzy klientem a Urzędem Celnym.
    Przygotowywałam dokumenty dla klienta do uproszczonej procedury celnej.

    W czasie praktyk które odbyłam w okresie wakacyjnym, w Przedsiębiorstwie
    Spedycji Międzynarodowej "C.Hartwig" Warszawa S.A., zapoznałam się ze
    specyfiką lotniczej spedycji międzynarodowej.

    Pracując w Agencji Celnej "Render" w której zajmowałam się przygotowaniem
    dokumentów do odprawy celnej oraz zgłaszaniem towarów do odprawy celnej.
    Pośredniczyłam także pomiędzy Urzędem Celnym a klientami. Nauczyłam się
    biegłej obsługi programu pana Bartysa.

    W czasie pracy zawodowej oraz praktyk nabyłam doświadczenie i obycie z
    dokumentacją celną handlową oraz transportową.

    Jako pracownik, państwa firmy, mogłabym współpracować z Agencją Celną
    przygotowując i wstępnie sprawdzając dokumenty do odpraw celnych. Chciałabym
    pomagać w bieżącym funkcjonowaniu działu eksportu/importu, realizować i
    wysyłać zamówienia oraz przygotowywać dokumenty celne. Mogłabym utrzymywać
    kontakty z odbiorcami w zakresie organizacji transportu i dostaw po
    odpowiednim przeszkoleniu, a także sporządzać wymagane statystyki.

    Jestem postrzegana jako osoba otwarta, koleżeńska, sumienna i dokładna.
    Uważam, że jako osoba młoda, z aspiracjami na karierę zawodową, posiadam
    dużo zapału, entuzjazmu i pasji do dynamicznej pracy w Państwa firmie.